Μία νέα πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας ξεκίνησε πρόσφατα από τη γνωστή αλυσίδα super market ΑΒ Βασιλόπουλος, δείχνοντας ότι ακόμα και αυτήν την περίοδο υπάρχουν εταιρείες που αντιλαμβάνονται τη σημασία και την αναγκαιότητα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.Το πρόγραμμα έχει τίτλο: «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» και αποστολή του είναι να βοηθήσει, στη διάρκεια ενός ολόκληρου χρόνου, όσο το δυνατόν περισσότερους συνανθρώπους ανθρώπους μας σε όλη τη χώρα.
Με σύμμαχο τη Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε», η ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζει οικονομικά 52 δράσεις σίτισης ανά την Ελλάδα, ενώ παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να βοηθήσουν ώστε να δημιουργηθεί η μεγαλύτερη αλυσίδα αλληλεγγύης που έγινε ποτέ. Οι τρόποι συμμετοχής των καταναλωτών και των φίλων της ΑΒ είναι απλοί: αρκεί να επισκεφτούν ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας, και είτε να επιλέξουν τα σηματοδοτημένα προϊόντα αλληλεγγύης, καθ' όλη τη διάρκεια των 52 εβδομάδων, είτε να συγκεντρώσουν τρόφιμα στους ειδικά διαμορφωμένους κάδους.Από αυτή την προσπάθεια, δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι μικροί και μεγάλοι προμηθευτές της ΑΒ Βασιλόπουλος, οι οποίοι προσφέρουν μέρος των εσόδων τους από επιλεγμένα προϊόντα, στηρίζοντας την ενέργεια.
Προγράμματα όπως αυτό της ΑΒ Βασιλόπουλος, έρχονται για να μας υπενθυμίσουν το όμορφο συναίσθημα της προσφοράς και της αλληλεγγύης και να ανακουφίσουν στην πράξη όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη.
Γιατί όταν υπάρχει ανάγκη, κανείς δεν περισσεύει!
Οι 52 εβδομάδες Δράσεις σίτισης & φροντίδας σε όλη την Ελλάδα από την ΑΒ Βασιλόπουλος, δείτε περισσότερα ΕΔΩ.
.