Οι αυξήσεις στα διόδια έφεραν και αντιδράσεις-Κινητοποιήσεις την Κυριακή στα διόδια Αφιδνών - iefimerida.gr

Οι αυξήσεις στα διόδια έφεραν και αντιδράσεις-Κινητοποιήσεις την Κυριακή στα διόδια Αφιδνών

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Θύελλα» αντιδράσεων έχει προκαλέσει η αύξηση του αντιτίμου στα διόδια στις Αφίδνες, αλλά και η δημιουργία νέων σταθμών στη Βαρυμπόμπη και τον Αγιο Στέφανο.

Οι κάτοικοι των δήμων Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου θα προχωρήσουν την Κυριακή σε κινητοποίηση στα διόδια στις Αφίδνες έπειτα από σχετική απόφαση των παραπάνω δήμων στις συνεδριάσεις των συμβουλίων, που πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τετάρτης. Οι τρεις δήμαρχοι ενημέρωσαν την αρμόδια επιτροπή της Βουλής και έχουν ξεκινήσει επαφές με τους τοπικούς βουλευτές.

Το σοβαρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του δήμου Ωρωπού, που, όπως έχει σημειώσει ο δήμαρχος Ωρωπού κ. Οικονομάκος, βρίσκονται «περικυκλωμένοι» από τέσσερις σταθμούς διοδίων, των Αφιδνών, του Πολυδενδρίου, της Μαλακάσας και του Αυλώνα. Ειδικά η αύξηση της τιμής των διοδίων στις Αφίδνες θα ανεβάσει την ημερήσια επιβάρυνση όσων θέλουν να μετακινηθούν στην Αθήνα χωρίς να χρησιμοποιήσουν την παράπλευρη οδό, η οποία λόγω της τιμής των διοδίων, είναι καθημερινά ιδιαιτέρως επιβαρυμένη, όχι μόνο με ιδιωτικά αυτοκίνητα, αλλά και με μεγάλα επαγγελματικά οχήματα μεταφορών.
Για την επιβολή πλευρικών διοδίων (όπως του Αγ. Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης), το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Κηφισιάς στο χθεσινοβραδινό του ψήφισμα αναφέρει πως «σύμφωνα με τη νομοθεσία, τέλη διοδίων επιβάλλονται μόνο στις εθνικές οδούς που συνδέουν πολεοδομικά συγκροτήματα, ενώ εδώ επιχειρείται, χωρίς καμία κυκλοφοριακή, περιβαλλοντική και οικονομική μελέτη επιπτώσεων, η κατασκευή διοδίων εντός του ίδιου πολεοδομικού συγκροτήματος των Αθηνών».

Εξάλλου, σημειώνεται ότι, όπως διαπιστώνεται από απαντητική επιστολή του υπουργού Μεταφορών προς τον βουλευτή κ. Βλάχο, μετά από ερώτηση του δήμου Κηφισιάς, «από τις προτεινόμενες τροποποιήσεις της αρχικής συμβάσεως παραχωρήσεως δεν προκύπτει διαφοροποίηση της διατάξεως της αρχικής, που παρείχε την ευχέρεια στον παραχωρησιούχο να επιβάλλει πλευρικά διόδια και στους λοιπούς ανισόπεδους κόμβους».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ