Εκτός από τους χώρους φιλοξενίας, θα λειτουργεί η τετραψήφια τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1595, ως γραμμή ενημέρωσης για τους άστεγους αλλά και έκτακτες ανάγκες.
Τέλος, ομάδες του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου θα πραγματοποιούν, σε συνεργασία με εθελοντικές οργανώσεις και ΜΚΟ, επιτόπιες παρεμβάσεις, ώστε να ενημερώνονται οι άστεγοι πολίτες.
Επίσης, τα αστυνομικά τμήματα, που είναι υπεύθυνα για τα σημεία υποδοχής αστέγων, θα ενημερώνονται για τη φύλαξη των χώρων κατά τη βραδινή βάρδια. Ήδη, έχει γίνει επικοινωνία με την 1η Διοικητική Υγειονομική Περιφέρεια (ΔΥΠΕ) για την ενημέρωση και τη διασύνδεση με τα εφημερεύοντα νοσοκομεία.
Ακόμη, συνεχίζεται και φέτος η συνεργασία των φορέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των αστέγων, όπως το Κέντρο Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ), η PRAKSIS, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, oι Γιατροί χωρίς Σύνορα, οι Γιατροί του Κόσμου, η ομάδα εθελοντισμού της PROTECTA, η Θετική Φωνή, ο ΟΚΑΝΑ και το ΕΘΕΑ Exelixis.