H συγκεκριμενη Ιαπωνική διαφήμιση που προωθεί ελαστικών αυτοκινήτου κερδίζει άνετα τον τίτλο του πιο τρομακτικού τηλεοπτικού σποτ όλων των εποχών.
Μάλιστα, με το συγκεκριμένο σποτ ασχολήθηκαν και ειδικοί οι οποίοι αποφάνθηκαν ότι μπορεί να προκαλέσει ακόμη και καρδιακή προσβολή στους τηλεθεατές και συνέστησαν στα άτομα με προβλήματα υγείας να αποφύγουν να το δουν.
«Δεν συνίσταται σε αυτούς που έχουν καρδιακά προβλήματα. Παρακαλώ να μην δείτε το περιεχόμενο της εάν έχετε οποιαδήποτε ψυχική ή σωματική ανησυχία για την υγεία σας και μπορεί να χρειαστείτε να δείτε γιατρό», προειδοποιεί η εταιρεία στην αρχή του διαφημιστικού σποτ προσθέτοντας ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν τραυματισμούς, ασθένειες, και ζημία βλέποντας το διαφημιστικό.