«Το 2013 ήταν άλλη μία καταστροφική χρονιά για το χώρο της διαφήμισης». Με αυτές τις λέξεις προδιαθέτει το θεατή των διαφημιστικών σποτ που ακολουθούν ο ιστότοπος Business Insider.
Το σημαντικό, όμως, στοιχείο στην προκείμενη λίστα των χειρότερων διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν τη χρονιά που ετοιμάζεται να μας αφήσει, είναι ότι δεν πρόκειται για διαφημίσεις μικρών, τοπικών επιχειρήσεων, αλλά μεγάλων, διεθνούς βεληνεκούς brands.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο