Ανακαλύψτε τον χάλκινο ταύρο -Ένα αρχαίο ελληνικό βασανιστήριο που χρησιμοποιόταν και ως μουσικό όργανο [βίντεο] - iefimerida.gr

Ανακαλύψτε τον χάλκινο ταύρο -Ένα αρχαίο ελληνικό βασανιστήριο που χρησιμοποιόταν και ως μουσικό όργανο [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ιστορία είναι γεμάτη με βίαια βασανιστήρια και διάφορες τεχνικές εκτέλεσης. Η λίστα της βαρβαρότητας περιλαμβάνει τη σταύρωση όπου τα θύματα αφήνονταν να πεθάνουν στο σταυρό, μια άλλη τεχνική όπου οι βασανιστές τοποθετούσαν τα θύματα σε ένα ξύλινο πλαίσιο και αργά τραβούσαν τα άκρα τους, τον απαγχονισμό, τον τεμαχισμό, και η λίστα συνεχίζεται. Αξίζει να αναφέρουμε και την επίσημη αγγλική τιμωρία για την υψηλή προδοσία που γινόταν από το 1351 μέχρι και το 1870, όπου άλογα έσερναν τα θύματα στον τόπο της εκτέλεσης, έπειτα κρεμιόντουσαν μέχρι να φτάσουν κοντά στο θάνατο, και στη συνέχεια τους ευνούχιζαν πριν τους αποκεφαλίσουν και τους κόψουν σε κομμάτια. Η πιο περίπλοκα σαδιστική μορφή βασανιστηρίου, ωστόσο, ξεκίνησε με τον Έλληνα τύραννο Φάλαρις.

Ο Φάλαρις, δεσπότης του Ακράγαντα, ήταν διαβόητος για την αναισθησία αφού νομίζεται ότι «καταβρόχθιζε» βρέφη. Το παρακάτω βίντεο περιγράφει πώς ο Φάλαρις, διατηρώντας τον χαρακτήρα του, ζήτησε από τον Περίλαο που ήταν τεχνίτης, να κατασκευάσει ένα χάλκινο ταύρο για την εκτέλεση των εγκληματιών. Ο ταύρος στέγαζε ένα κοίλο θάλαμο όπου τα θύματα έμπαιναν μέσα μέσω μιας καταπακτής. Μια φωτιά άναβε κάτω από τον ταύρο, μετατρέποντας το άγαλμα σε ένα φούρνο.

Υποτίθεται ότι ο ίδιος ο Φάλαρις παραδέχθηκε, ότι η πιο άγρια ​​πτυχή αυτού του χάλκινου τερατουργήματος; ήταν ο μουσικός χαρακτήρας του.

Ο Περίλαος, ένας αξιοθαύμαστος καλλιτέχνης, αλλά ένας άνθρωπος με κακή διάθεση, είχε σκεφτεί ότι θα μπορούσε να κερδίσει την εκτίμησή του Φάλαρη με την επινόηση μιας νέας μορφής βασανιστηρίων. Σκέφτηκε ότι τα βασανιστήρια ήταν η αγάπη και το πάθος του, και άνοιξε το πίσω μέρος του ζώου, και συνέχισε: «Όταν θες να τιμωρήσεις κάποιον, τον κλείνεις σε αυτό το δοχείο, εφαρμόζεις αυτούς τους σωλήνες στα ρουθούνια του ταύρου, και διατάζεις να σου ανάψουν μία φωτιά από κάτω. Οι κραυγές του θύματος θα έρθουν σε εσάς μέσω των σωλήνων, ως το πιο τρυφερό, το πιο αξιολύπητο, και το πιο μελωδικό ήχο. Το θύμα σας θα τιμωρηθεί και εσείς θα απολαύσετε τη μουσική.»

Είναι αμφίβολο ότι ένας τύραννος τόσο γνωστός για τη βαρβαρότητα του δεν εντυπωσιάστηκε με την κατασκευή αυτή. Ωστόσο, ο Φάλαρις ισχυρίζεται τον αρρώσταινε η εξυπνάδα του Περίλαου.

«Τα λόγια του Περίλαου τον εξέγερσαν. Απεχθανόταν στην σκέψη ότι υπήρχε τόσο δαιμόνια σκληρότητα, και αποφάσισε να τιμωρήσει τον τεχνίτη. "Εάν αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα άδειο καύχημα, Περίλαε,” είπε, "αν η τέχνη σου μπορεί να παράγει πραγματικά αυτό το αποτέλεσμα, να μπεις μέσα και να υποκριθείς ότι βρυχάσαι και τότε θα δούμε αν οι σωλήνες βγάζουν τη μουσική που περιγράφεις» Όταν μπήκε μέσα ο Περίλαος, ο Φαλαρις έκλεισε τον θάλαμο και διέταξε να ανάψει μια φωτιά. “Η οφειλόμενη ανταμοιβή του θαυμάσιου δημιουργήματος σου είναι να σε αφήσω να είσαι ο πρώτος που θα παίξεις μουσική»

Αφού άκουσε τις κραυγές του Περίλαου, ο τύραννος αφαίρεσε τον τεχνίτη από τον ταύρο, και στη συνέχεια τον έριξε από ένα βράχο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ βασανιστήρια Ταύρος Περίλαος Φάλαρις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ