Οι γαστριμαργικές συνήθειες κάθε χώρας υποδηλώνουν πολλά για τον λαό που κατοικεί σε αυτή. Εκτός όμως από την παραδοσιακή κουζίνα, ενδεικτικό στοιχείο είναι και το εθνικό ποτό της κάθε χώρας, αφού σχετίζεται άμεσα με την παραγωγή και τις συνθήκες που επικρατούν εκεί.
Η εταιρεία Wine Investment, σαν άλλος Φιλέας Φογκ, κάνει τον γύρο του κόσμου, όχι σε 80 ημέρες, αλλά σε 80 ποτά, παρουσιάζοντας το ποτό που είναι πιο δημοφιλές σε κάθε χώρα, σε βαθμό που να μπορεί να αναδειχθεί «εθνικό» ποτό.
Από το παραδοσιακό ελληνικό ούζο, στο Ιαπωνικό σάκε κι από τη ρωσική βότκα στην Μεξικάνικη Τεκίλα, παγκόσμιοι πολιτισμοί ξεδιπλώνονται μέσα σε ένα ποτήρι.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο