Ενα ιστιοφόρο με ανοιχτό πανί ενώνει της Ευρώπη: η απλή αυτή, αρχετυπική εικόνα έγινε το σήμα της Ελληνικη προεδρίας στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Χθες ο Ευάγγελος Βενιζέλος παρουσίασε το λογότυπο, όμως εκτός από αυτό υπάρχει ένα σύνολο εικόνων και εικαστικών παρεμβάσεων που επί έξι μήνες θα κυριαρχήσουν στην Ευρώπη. Ολα φέρουν την υπογραφή των Beetroot που φαίνεται να σαρώνουν κάθε μεγάλη καμπάνια που τρέχει αυτή τη στιγμή στη χώρα...
Το δημιουργικό γραφείο που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και σαρώνει όλες τις μεγάλες καμπάνιες αυτή την εποχή (το σποτ του ΕΟΤ για την τουριστική συνείδηση, η καμπάνια της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, η καμπάνια με τους στίχους του Καβάφη που ξεσήκωσε πάθη και διαξιφισμούς, η νέα εικόνα του ΠΑΟΚ κ.ο.κ.) εξηγεί στη σελίδα του στο facebook το σκεπτικό πίσω από από το σχεδιασμό που πρότειναν στο Υπουργείο Εξωτερικών και έγινε δεκτός: «Ένα ιστιοφόρο με ανοιχτό πανί προκύπτει από τα αρχικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (e.u.). Το μέσο που με το οποίο μπόρεσαν να επικοινωνήσουν και να συνδεθούν οι αρχαίοι λαοί, μας υπενθυμίζει τις απαρχές της ένωσης των λαών της Ευρώπης αλλά και το ότι σήμερα, ίσως πιο πολύ από ποτέ, οι πολίτες της Ευρωπαϊκής ένωσης, αρμενίζουμε μαζί προς ένα κοινό μέλλον.
Το αεικίνητο σύμβολο της εξερεύνησης παρουσιάζεται εδώ ως αλληγορία της επικοινωνίας μεταξύ των ευρωπαίων πολιτών, της αρμονικής αλλά και παραγωγικής συνύπαρξης και συνεργατικότητας που απαιτείται μέσα σε έναν δεδομένο χώρο και του κοινού ταξιδιού προς την ανάπτυξη.»