Όσοι έχουν ταυτότητα που η χρονολογία γέννησης που αναγράφει είναι από το 1990 και μετά γεννήθηκαν μέσα στην ψηφιακή εποχή και θεωρούν την τεχνολογία δεδομένη, ακριβώς όπως οι μεγαλύτεροι θεωρούσαν έτσι την τηλεόραση. Αυτή λοιπόν η γενιά έχει αποκτήσει έναν κωδικό προσδιορισμού, ο οποίος είναι digital natives και από τη στιγμή που οι digital natives μεγαλώνουν και γίνονται εν δυνάμει αγοραστές αυτοκινήτων οι κατασκευαστές τους λαμβάνουν σοβαρά υπόψη.
Πρώτη και καλύτερη η Nissan, η οποία παρουσίασε στο Τόκιο δύο πρωτότυπα που εξέλιξε παράλληλα, που μοιράζονται την ίδια βάση και που απευθύνονται σε αυτό ακριβώς το κοινό. Το IDx Freeflow είναι, σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας ένα cool αυτοκίνητο με αμάξωμα τριών όγκων –είναι εντυπωσιακό πως τα σεντάν χάθηκαν πριν από λίγα χρόνια ως συντηρητικά και τώρα επανέρχονται ως μοδάτα- minimal σχεδιασμό και εσωτερικό που θυμίζει τα δωμάτια των digital natives. Ο κινητήρας του θα μπορούσε να είναι ένας βενζίνης με 1.200 έως 1.500 κυβικά σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο CVT.
Για όσους από αυτήν τη γενιά έχουν λειώσει μπροστά από τον υπολογιστή και πάνω στην τιμονιέρα εξομοιωτή υπάρχει το IDx Nismo, με πιο επιθετικό σχεδιασμό, αλλά πάντα με την ίδια βασική γραμμή των τριών όγκων για το αμάξωμα.