Όταν παρουσιάστηκε η τρέχουσα γενιά του Pajero, που είναι από τα πολύ δυνατά και αναγνωρίσιμα ονόματα στη γκάμα της Mitsubishi, η υβριδική τεχνολογία ήταν σχεδόν επιστημονική φαντασία, ενώ τα τζιπ ήταν τζιπ. Δηλαδή ογκώδη και βαριά.
Σήμερα που η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει το πρωτότυπο GC-PHEV ως πρώτη ένδειξη για τo Pajero που έρχεται, η χρήση υβριδική τεχνολογίας στα τετρακίνητα και ειδικά τα μεγάλα θεωρείται κάτι σαν το αυγό του Κολόμβου προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση. Το GC-PHEV, όπως λέει και το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του, είναι plug-in υβριδικό με μπαταρία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και ένα συμβατικό κινητήρα 3.000 κυβικών με turbo και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που με την υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα του εξασφαλίζει επιδόσεις αλλά, όπως είπαμε, και οικονομία καυσίμου.Αισθητικά οι κλασικές αναλογίες των τετρακίνητων υπάρχουν μεν αλλά έχουν αφενός εκμοντερνιστεί και αφετέρου έχουν αποκτήσει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως τη γωνία στην οποία καταλήγουν οι γραμμές των παραθύρων. Χαρακτηριστικές είναι και οι πόρτες που ανοίγουν αντίθετα, καθώς και η απουσία μεσαίας κολόνας, αλλά πρέπει πάντα να έχουμε στο νου πως μιλάμε για ένα πρωτότυπο. Που, ναι, δικαιολογείται να έχει και εσωτερικό που κοιτά στο μέλλον. Στο απώτερο.