Βλέποντας την F-Type Coupe είσαι βέβαιος πρώτον ότι πράγματι είναι η διάδοχος της all time classic E-type και δεύτερον ότι τελικά όσοι έλεγαν πως θα είναι ακόμα πιο ελκυστική από τη ρόουντσερ είχαν δίκιο. Κι αυτό γιατί ναι μεν το ανοιχτό μοντέλο είναι εντυπωσιακό αλλά το κλειστό με αυτή τη γραμμή της οροφής, που συνδυάζεται τόσο καλά με το στυλ του υπόλοιπου αμαξώματος, είναι σε δική του κλάση.
Κατά δήλωση των ιθυνόντων της Jaguar η κλειστή F-Type είναι ότι πιο σπορ και δυναμικό έχουν παρουσιάσει μέχρι τώρα και μάλλον δεν έχουμε λόγο να τους αμφισβητήσουμε από τη στιγμή που η Coupe R έχει 550 άλογα, φτάνει από στάση τα 100 σε μόλις 4,2 δεύτερα και όταν υπάρχουν οι συνθήκες έρχονται και τα 300 στο κοντέρ.
Προκειμένου να τα πετύχει όλα αυτά ο V8 της των 5.000 κυβικών με το μηχανικό υπερσυμπιεστή αναβαθμίστηκε, ενώ το ίδιο έγινε και με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά με την προσθήκη ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα.
Οι δύο μικρότεροι κινητήρες που είναι διαθέσιμοι, οι V6 των 3.000 κυβικών με τους 340 ίππους στην Coupe και τους 380 στην Coupe S έρχονται από το ρόουντσερ, ενώ το μεγάλο νέο θα είναι ο δίλιτρος τετρακύλινδρος των 240 ίππων. Ο οποίος δοκιμάζεται εντατικά αυτή την περίοδο και όταν χρησιμοποιηθεί θα κάνει την κούκλα F-Type Coupe αλλά και το ρόουντσερ πιο προσιτό και άρα πιο ελκυστικό και για την Ελλάδα.