Tι συμβαίνει στο μυαλό των καταναλωτών την ώρα που ψωνίζουν, δηλαδή το κάτα πόσο κάνουν τις αγορές τους λογικά ή συναισθηματικά μελέτησαν ερευνητές του πανεπιστημίου Μπανγκόρ της Ουαλίας με τη βοήθεια ενός αξονικού τομογράφου και ενός προσομοιωτή αγορών σε σούπερ μάρκετ.
Οι ερευνητές, σύμφωνα με το BBC, ζήτησαν από τους εθελοντές να επιλέξουν από ένα σύνολο εκπτωτικών προϊόντων και προσφορών που εμφανίζονταν σε μια οθόνη μέσα στον τομογράφο με σκοπό νε μελετήσουν τη νευρολογική βάση της λήψης αποφάσεων όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με «καταναλωτικές προκλήσεις».
Ετσι, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές αντιδρούν με βάση τη λογική μόνο στα πρώτα 23 λεπτά που βρίσκονται στο σούπερ μάρκετ. Από εκεί και μέχρι το 40ο λεπτο ψωνίζουν με οδηγό το... συναίσθημα υπολογίζοντας την αξία του προϊόντος μη αναλογικά με την τιμή του. Από το 40ο λεπτό και μετά, ο εγκέφαλος αρχίζει και κουράζεται, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λειτουργήσει λογικά.