H ADAC είναι η μεγάλη γερμανική λέσχη αυτοκινήτου κι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, η οποία πέρα από τις υπηρεσίες που παρέχει στα μέλη της διενεργεί και διάφορες δοκιμές, μέχρι και crash test. Αυτή τη χρονική περίοδο όπου η τάση θέλει να αυξάνονται συνεχώς τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας έλεγξε ως προς την αποτελεσματικότητά τους τα συστήματα ανίχνευσης και προστασίας των πεζών ειδικά και εμποδίων γενικά.
Κι αυτό παρά το ότι είναι λίγοι ακόμα οι κατασκευαστές που τα διαθέτουν, ενώ συνολικά προτρέπει τα μέλη της να επιλέγουν, εφόσον έχουν τη δυνατότητα, να εξοπλίζουν τα καινούργια τους αυτοκίνητα με συστήματα αυτού του είδους προκειμένου η μετακίνηση όλων να γίνει πιο ασφαλής.
Από τα ήδη διαθέσιμα συστήματα που ελέγχθηκαν ξεχώρισαν αυτά των Lexus LS600h και Volvo V40, με αυτό του Volvo να παίρνει τελικά την 1η θέση. Και τα δύο μοντέλα, με βάση τις δοκιμασίες της ADAC, μπόρεσαν να αποφύγουν την επαφή με ένα ανδρείκελο πεζού που ήταν καλά ορατό και με ταχύτητες που έφταναν μέχρι και τα 50 χλμ./ ώρα. Αντίστοιχα τα συστήματα των BMW και Mercedes δεν εντόπιζαν εύκολα τον πεζό όταν αυτός κινείτο πιο γρήγορα, γεγονός που τους στέρησε πόντους.