Το ότι οι διαφημιστές μετέρχονται κάθε μέσο για να κάνουν το προϊόν τους το καλύτερο της αγοράς, είναι δεδομένο. Αλλά το ότι θα δημιουργούσαν πραγματική αίσθηση τρόμου στους υποψήφιους καταναλωτές καταντά υπερβολή.
Κι όμως, αυτή την τρελή ιδέα σκέφτηκε η διαφημιστική εταιρεία John St, στο Τορόντο, θεωρώντας πως οι διαφημίσεις που μένουν στην μνήμη των πολιτών είναι αυτές που περιέχουν ακραία φαινόμενα, όπως πτώση μετεωριτών, απαγωγές, διαρρήξεις και άλλα πολλά.
Όπως αναφέρουν οι υπάλληλοι στο βίντεο, ο στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη, η οποία δυστυχώς περιλαμβάνει αληθινές πρακτικές σε υποψήφια «θύματα» μιας και ο φόβος προκαλεί αδρεναλίνη η οποία με τη σειρά της παράγει μνήμη.
Πάντως, παρά τα λεγόμενα της εταιρίας για πετυχημένο μάρκετινγκ, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αντιδρούν έντονα σε αυτές τις πρακτικές, σημειώνοντας μάλιστα πως οι διαφημιστές της εταιρίας κινδυνεύουν από όσους άθελά τους μετέχουν σε αυτό το τρομακτικό μάρκετινγκ.