Η απάντηση στο ερώτημα αν χρειάζεται μια λιμουζίνα να έχει ροπή νταλίκας (1.000 Nm!) και επιδόσεις Ferrari ή Lamborghini (0-100 σε 4,0 δεύτερα στην τετρακίνητη εκδοχή) δίνεται χωρίς πολλά περιθώρια αμφισβήτησης από τη στιγμή που υπάρχουν αρκετοί διατεθειμένοι να πληρώσουν αδρά προκειμένου να αποκτήσουν την καινούργια Mercedes S65 AMG στην οποία αντιστοιχούν τα παραπάνω αριθμητικά δεδομένα.
Και να τα συνδυάσουν με ένα συβαρίτικο εσωτερικό, καθώς και με έναν δωδεκακύλινδρο σε V, που κατά την άποψή μου είναι η μέγιστη δυνατή αυτοκινητική πολυτέλεια.
Σύμφωνοι επιδόσεις έχει και η S63 AMG με τον V8 των 585 ίππων, αλλά η S65 των 630 δείχνει να παίζει σε δική της κλάση, στην οποία οι σχεδόν 80.000 ευρώ που κοστίζει περισσότερο από την πρώτη στη Γερμανία –σχεδόν όσο μια βασική S-Class στην ίδια χώρα- δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ρόλο στα δυναμικά της χαρακτηριστικά από την άλλη παίζουν οι σπορ ρυθμίσεις της ανάρτησης που συνδυάζονται και με το Magic Body Control, το σύστημα της Mercedes που καταγράφει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και προσαρμόζει σε αυτόν τα χαρακτηριστικά απόσβεσης.
Φυσικά η top εκδοχή της νέας S-Class έχει και κάποιες οπτικές διαφοροποιήσεις από τις πιο απλές, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι επιγραφές V12 biturbo για να θυμίζουν και το πλήθος των κυλίνδρων αλλά και τα δύο turbo, ενώ είναι διαθέσιμη μόνο στην επιμηκυμένη εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.