Η παρουσίαση στο Τόκιο μιας δεύτερης εκδοχή του πρωτότυπου Toyota GT86 Cabrio είναι η πρόβα τζενεράλε ή είναι το μετέωρο βήμα του αναποφάσιστου, που θέλει για άλλη μια φορά να σφυγμομετρήσει αντιδράσεις και να μετρήσει τις δυνάμεις του;
Η άποψη μου είναι ότι πρόκειται για το πρώτο που θα γίνει πιθανότητα πριν τον ερχόμενο καλοκαίρι κι αυτό όχι γιατί η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως και δεν έχει την πολυτέλεια να δείχνει αναποφάσιστη, αλλά γιατί η παρουσίαση ενός ανοιχτού GT86 είναι η λογική συνέχεια.
Λογική γιατί το σηκώνει το σχήμα του αυτοκινήτου, αλλά και ο χαρακτήρας του, λογική γιατί το πλαίσιό του δείχνει ότι μπορεί χωρίς κανένα πρόβλημα να υποστηρίξει τις επιπλέον απαιτήσεις από πλευράς ακαμψίας ενός ανοικτού αμαξώματος. Επίσης λογική γιατί η φημολογούμενη τετράθυρη εκδοχή του GT86, ανεξάρτητα από αν υλοποιηθεί ή όχι, είναι παράλογη για ένα αυτοκίνητο που έχει κατ' ευφημισμό πίσω θέσεις.
Το τελευταίο θα ισχύει και για το κάμπριο με τη μαλακή οροφή που ανεβοκατεβαίνει ηλεκτρικά και που θα μοιράζεται με το κουπέ και τον κινητήρα, αλλά και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη.