Βρίσκεται στα ράφια λιγότερο από χρόνο, κι όμως, το Mastiqua, τοποθετείται ανάμεσα στα τέσσερα πιο δημοφιλή προϊόντα στην Αμερική.
Η ιδέα ενός ανθρακούχου νερού, με βάση τη μαστίχα, γεννήθηκε στον Δημήτρη Στάινχάουερ, όταν σε ταξίδια του στην Ευρώπη και την Αμερική παρατήρησε ότι στα ξενοδοχεία των χωρών που επισκεπτόταν υπήρχαν πολλά τοπικά προϊόντα. Έτσι, σκέφτηκε να δημιουργήσει και στην Ελλάδα ένα ανάλογο μεσογειακό νερό με βάση τη μαστίχα, μιας και η μαστίχα παράγεται μόνο σε ένα σημείο στον κόσμο, στο νότιο τμήμα της Χίου.
Αυτό βέβαια ήταν και το εισιτήριο που έμελε να κάνει το Mastiqua μοναδικό στον κόσμο. Στην Αθήνα βρίσκεται στις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, στο μίνι μπαρ αρκετών κεντρικών ξενοδοχείων της Αθήνας, αλλά κάνει πολύ δυναμική εμφάνιση στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Στο α' εξάμηνο του 2014 το Mastiqua αναμένεται να τοποθετηθεί στη Δυτική Ακτή και στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, δίνοντας έμφαση σε Γερμανία, Γαλλία και Ελβετία.
Όπως λένε, όσοι δοκίμασαν τo Mastiqua, είναι απολαυστικό για κάθε ώρα της μέρας αφού αποτελεί ένα δροσιστικό και παράλληλα χωνευτικό ρόφημα. Αποτελεί επίσης ένα ελαφρύ «ποτό» για τη βραδινή έξοδο.