Τα ρόουντστερ είναι μια περίεργη κατηγορία, καθώς τα σχετικά φτηνά είναι ελάχιστα, οπότε ένα μοντέλο σαν το Honda S660 θα μπορούσε να σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Για να γίνει βέβαια αυτό θα πρέπει να περάσει από το στάδιο του πρωτοτύπου, με το οποίο θα παρουσιαστεί στο Τόκιο και την έκθεσή του σε αυτό του μοντέλου παραγωγής, κίνηση που ελπίζουμε να αποφασίσουν και να υλοποιήσουν οι Ιάπωνες.
Κι αυτό διότι το S660 είναι όμορφο και δείχνει δυναμικό, ακριβώς όπως περιμένει κανείς να είναι ένα ρόουντστερ. Επίσης περιμένεις να είναι αυστηρά διθέσιο και είναι, ενώ η ευχάριστη έκπληξη, μια και δεν το συναντάς συχνά στη χαμηλή κλίμακα τιμής, είναι ο κινητήρας στο κέντρο.
Εδώ, πάντως, μην φανταστείτε κανένα μεγάλο σύνολο. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει, καθώς πρόκειται για ένα κινητηράκι μόλις 660 κυβικών με turbo και αν αναρωτιέστε για τη συγκεκριμένη επιλογή της Honda θα πρέπει να σημειώσουμε πως το S660 ανήκει στα λεγόμενα K-Cars. Τα αυτοκίνητα μέχρι και 3,50 μέτρα που έχουν πιο ευνοϊκή αντιμετώπιση από τη νομοθεσία και γι' αυτό είναι τόσο δημοφιλή στην Ιαπωνία.
Για την Ευρώπη ή τις ΗΠΑ ενδεχομένως που δεν υπάρχουν τέτοια όρια και περιορισμοί το όμορφο S660 θα μπορούσε να είναι και λίγο πιο μεγάλο...