Η συνήθεια που είχε η μεγάλη σταρ, να βάζει μόνο το αγαπημένο της άρωμα Chanel πριν πέσει στο κρεβάτι κάθε βράδυ, την έκανε μετά από τόσα χρόνια κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για το άρωμα σε print και τηλεόραση. Η Marilyn Monroe έγινε το νέο πρόσωπο του Chanel No. 5, πενήντα σχεδόν χρόνια μετά το θάνατό της.
Αφορμή στάθηκε μια συνέντευξη που είχε κάνει η Marilyn με τον αρχισυντάκτη του Marie Claire, Georges Belmont, όπου μιλάει για το άρωμα Chanel και που πρόσφατα ανακαλύφτηκε.«Με ρωτάνε διάφορες ερωτήσεις: 'Τι φοράς στο κρεβάτι; Πιτζάμες; Το κάτω μέρος της πιτζάμας; Νυχτικό; Κι εγώ λέω 'Chanel No.5' επειδή αυτό είναι η αλήθεια, παρόλα αυτά δεν θέλω να πω ότι είμαι γυμνή, αλλά είναι η αλήθεια», είχε πει η Marilyn για το κλασικό άρωμα της Chanel που βγήκε στην αγορά για πρώτη φορά το 1921.
Η φωτογραφία που θα χρησιμοποιηθεί για την καμπάνια είναι από το αρχείο του Ed Feingersh και απεικονίζει την ηθοποιό στις μέρες της μεγάλης της δόξας της να ποζάρει με ένα μπουκάλι Chanel No.5.
Πηγή joytv.gr