Λογισμικό παρακολούθησης των χρηστών της ετοιμάζει η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης - Τα στοιχεία που θα συλλέγονται, θα χρησιμοποιούνται για στοχευμένες διαφημίσεις
Σε... «μεγάλο αδελφό» σκοπεύει να μεταμορφωθεί το Facebook, αφού η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει ένα νέο λογισμικό που θα του δώσει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά μας.
Ηδη το Facebook συγκεντρώνει τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων, βέβαια με την άδεια των χρηστών του, αφού μαθαίνει τις προτιμήσεις τους, το που βρίσκονται, τους φίλους τους και άλλα πολλά. Τώρα, όμως, το Facebook αποφάσισ ενα πάει ένα βήμα παρακάτω και να αλιεύσει και άλλα δεδομένα των χρηστών του όπως για πόσο χρονικό διάστημα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από συγκεκριμένο περιεχόμενο (ανάρτηση, φωτογραφία, διαφήμιση κ.λπ.) ή αν η Στήλη Ενημέρωσης (Newsfeed) είναι ή όχι ορατή, την ώρα που πλοηγούνται στο site.
Oσο για το λόγο που το Facebook θέλει να μετατραπεί σε μεγάλο αδελφό; Σύμφωνα με το στέλεχος του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου Κεν Ρούντν τα δεδομένα που θα καταγράφονται, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους σκοπούς, όπως η εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών.