Το ότι η Jaguar, μαζί με τη Land Rover, ανήκει στον ινδικό όμιλο της Tata δεν είναι μυστικό. Ούτε το ότι στα χέρια των Ινδών αναγεννήθηκε και φτιάχνει αυτοκίνητα σαν την ολοκαίνουργια F-Type, που για πολλούς –και για μένα- είναι η ουσιαστική διάδοχος της θρυλικής E-Type.
H F-Type λοιπόν έχει τις εξωτερικές διαστάσεις που πρέπει (μήκος 4,50 μέτρα, μεταξόνιο 2,60), ιδανική (50:50) κατανομή βάρους στους δύο άξονες, χαμηλό κέντρο βάρους και ένδειξη στη ζυγαριά μόλις 1.600 κιλά. Χάρη και στο πολύ αλουμίνιο που έχει χρησιμοποιηθεί, το οποίο μάλιστα σύμφωνα με τους ειδικούς της Jaguar είναι ανώτερης ποιότητας. Έτσι για την ιστορία ο κωδικός του είναι AC600.
Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς την πίσω κίνηση και τους δυνατούς κινητήρες έχει τον ορισμό του fun to drive roadster πολυτελείας στα αγγλικά. Η βασική F-Type κινείται από έναν V6 3.000 κυβικών με 340 ίππους, που στην S έχει φτάσει τους 380, ενώ η top εκδοχή είναι η F-Type V8 S, με 5.000 κυβικά και 495 ίππους, που χρειάζεται μόλις 5,3 δεύτερα για το 0-100 και έχει τελική 260. Το κιβώτιο είναι παντού αυτόματο 8 σχέσεων, υπάρχει δυνατότητα παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών της ανάρτησης, του κιβωτίου και του κινητήρα της ανοιχτής Jag, η οποία φυσικά και διαθέτει φουλ σετ ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας.Κατά τα άλλο υπάρχουν παντού ποιοτικά και φινετσάτα υλικά, η οροφή είναι εξαιρετική και λόγω του μικρού της μεγέθους ανοιγοκλείνει σε μόλις 12 δεύτερα, ενώ υπάρχουν και δύο πακέτα εξοπλισμού, τα Design Pack και Black Pack. Τα οποία χρεώνονται επιπλέον και δεν περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης που ξεκινά από τις 148.000 ευρώ για την 3.0 S των 380 ίππων.