H Fisker, η δεύτερη (σχετικά) μεγάλη αμερικάνικη εταιρεία μαζί με την Tesla που κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν ξέφυγε τελικά από τη μοίρα των άλλων εταιρειών πράσινης τεχνολογία που προέκυψαν πριν από 7 χρόνια, την πρώτη περίοδο Ομπάμα, είχαν φιλόδοξους στόχους και τελικά πνίγηκαν στα χρέη.
Η Fisker λοιπόν, που έγινε γνωστή από το πολυτελές Karma των 103.000 δολαρίων, που και την αποδοχή δεν απέκτησε, και προβλήματα είχε με τα ηλεκτρικά συστήματα της εταιρείας Α123 που διέθετε, έπεσε θύμα τόσο της οικονομικής κρίσης όσο και των λάθος επιλογών στη διαχείριση των δανείων της.
Παράλληλα στις αρχές του έτους ο Henrik Fisker, ένας εκ των δυο ιδρυτών της εταιρείας και εκτελεστικός διευθυντής της, αποχώρησε ενώ κλήθηκε για να καταθέσει στο Κογκρέσο. Είχαν προηγηθεί αθρόες απολύσεις προσωπικού και υπό την απειλή της πτώχευσης, οι πιστωτές άνοιξαν το δρόμο για την πώληση της Fisker. Oι ενδιαφερόμενοι αποδείχθηκαν τελικά τρεις: ο γερμανικός όμιλος επενδύσεων Fritz Nols AG, η κοινοπραξία του πρώην ισχυρού άντρα της General Motors, Bob Lutz και του κινέζικου ομίλου Wanxiang και τέλος ο Richard Li, γιος του πλουσιότερου ανθρώπου στην Ασία, ο οποίος τελικά είναι και ο νέος ιδιοκτήτης.Το ποσό της εξαγοράς ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια δολάρια, καθώς αυτό είχε οριστεί σα βάση της δημοπρασίας και μπορεί να μην ακούγεται ιδιαίτερα μεγάλο σε σχέση με το μέγεθος και την τεχνολογία της εταιρείας, όμως ο νέος ιδιοκτήτης αναλαμβάνει και την αποπληρωμή των δανείων ύψους περίπου 168 εκατομμυρίων δολαρίων.