Όλα πάνω στη γυναίκα παράγουν νόημα: από το πώς και πόσο τονίζει τα χείλια της μέχρι και το πόσο τεντώνει την σπονδυλική της στήλη όταν περπατάει, από το απλό τίναγμα των μαλλιών μέχρι το σταύρωμα των ποδιών.
Τίποτα πάνω της δεν στερείται νοήματος. Για την ακρίβεια, η γυναίκα είναι μία οργασμική δεξαμενή σημασιών, σημαδιών, ιχνών που κάτι θέλουν να δείξουν, να πουν...
Εξασκούμενες εδώ και αιώνες ολόκληρους να παίζουν με τον εαυτό τους και τα προσωπεία τους (γυναίκα-νοικοκυρά, γυναίκα-καριερίστρια, γυναίκα-κυρία στο σαλόνι και π@τ@ν@ στο κρεβάτι, γυναίκα-αράχνη, γυναίκα-vamp, γυναίκα-αθώα παιδούλα, γυναίκα- κ.ο.κ.), να τον καλλωπίζουν, να τον φτιασιδώνουν και να τον μεταμορφώνουν, είναι αυτές που πρέπει να ευγνωμονούμε για το γεγονός ότι αυτός ο κόσμος έχει βάθος και νόημα.
Η γυναίκα είναι μια γλώσσα, της οποίας η γραμματική και το συντακτικό είναι όλα όσα φέρει πάνω της, φυσικά και τεχνητά. Το νόημα είναι η γυναίκα και γλώσσα της τα αξεσουάρ της: τα μέσα διατύπωσης της αισθαντικότητας και της επιθυμίας.
Υπάρχουν φυσικά και γυναίκες ανορθόγραφες που δεν «γράφουν» καθόλου ή που προσπαθούν να «γράψουν», αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι ορνιθοσκαλίσματα.Οι άλλες, όμως, οι κυρίες του εαυτού τους, κατέχουν άριστα την τέχνη της «γλώσσας» του σώματος, ενώ κάποιες ελάχιστες είναι και πολύγλωσσες.Αυτές ξέρουν ότι δεν πρέπει να αφήνεις ποτέ τίποτα γυμνό και εκτεθειμένο δίχως «περιτύλιγμα», δίχως προσωπείο, δίχως ένα «ένδυμα» που να κάνει την επίπεδη ανδρική φαντασία να δουλέψει και να διακρίνει τι υπονοείται «από κάτω», ειδικά όταν πρόκειται για τα γυναικεία πόδια...Τα βίντεο που ακολουθούν καταγράφουν αξέχαστες σκηνές από τον παγκόσμιο κινηματογράφο όπου πρωταγωνιστές είναι τα γυναικεία πόδια και οι ζαρτιέρες τους: