To S-Cross είναι το πρώτο από μια σειρά νέων μοντέλων που έχει προγραμματίσει για το άμεσο μέλλον η Suzuki και αποτελεί δείγμα γραφής για τη νέα περίοδό της που εγκαινιάζει. Οπτικά και όχι μόνο είναι αισθητά μεγαλύτερο από τα άλλα μοντέλα της γκάμας της, ενώ σε σχέση με αυτά και το κλασικό τζιπ Grand Vitara τοποθετείται κάπου στη μέση από πλευράς παρουσιαστικού, δικαιολογώντας και το χαρακτηρισμό του crossover.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις πάντως έχουν αντίκρισμα και στο εσωτερικό, μιας και οι χώροι του S-Cross, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (ελάχιστο μέγεθος πορτμπαγκάζ τα 430 λίτρα), του εξασφαλίζουν και την οικογενειακή διάσταση. Από κει και πέρα αυτό που κρατά κανείς είναι η πολύ καλή εργονομία κι αυτό που σημειώνει στα ιδιαίτερα θετικά είναι ότι η ποιότητα της κατασκευής γίνεται άμεσα αντιληπτή.
Στην εξέλιξη του S-Cross οι μηχανικοί της Suzuki έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στον περιορισμό του βάρους του, που παρά τις αυξημένες του διαστάσεις είναι μειωμένο κατά 55 κιλά σε σχέση με το SX4. Η λογική τους να στραφούν προς αυτήν την κατεύθυνση είναι πολύ σωστή, μιας και με πιο χαμηλό βάρος επιτυγχάνεις ευκολότερα τόσο καλύτερες επιδόσεις όσο και οικονομία καυσίμου, ενώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μικρότερους από πλευράς κυβισμού κινητήρες.
Έτσι το S-Cross είναι διαθέσιμο με δύο τετρακύλινδρους 1.600 κυβικών και 120 ίππων, με τον ένα να είναι diesel και τον άλλο βενζίνης. Και οι δύο μπορούν να συνδυαστούν με το καινούργιο σύστημα τετρακίνησης Allgrip με τα τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, ενώ αυτός της βενζίνης και με αυτόματο κιβώτιο CVT.
Τόσο με τον diesel, που δείχνει να ταιριάζει καλύτερα στο όλο κόνσεπτ, όσο και με αυτόν της βενζίνης το καινούργιο, μετά από αρκετό καιρό, Suzuki αποδείχθηκε ζωντανό στο δρόμο και οικονομικό (επίσημες τιμές 4,2 και 5,4 λίτρα αντίστοιχα για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης).
Οικονομικό αποδεικνύεται και στην τιμή αγοράς του, μιας και η έκδοση βενζίνης 1.6 με το βασικό μεν αλλά επί της ουσίας χωρίς κενά επίπεδο εξοπλισμού GL ξεκινά από τις 16.870 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη με τον 1.600 diesel από 20.570 ευρώ.
Η τετρακίνηση σε κάθε περίπτωση τιμολογείται με 1.900 ευρώ επιπλέον, το αυτόματο κιβώτιο CVT 1.700, το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού GL+ 1.800 σε σχέση με το βασικό και το κορυφαίο GLX 1.400 σε σχέση με το GL+.