Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται κάπως είναι όμως η πραγματικότητα: ο οίκος μετατροπών Kokonja που εδρεύει στη Βουλγαρία αποφάσισε να ασχοληθεί με το Trabant. To αγαπημένο Trabi των πρώην Ανατολικογερμανών, με το πλαστικό αμάξωμα και το δίχρονο κινητηράκι των 500 έως 1.000 κυβικών, που στα καλύτερά του απέδιδε 26 ίππους, έπιανε τα 110 και σταματούσε, ενώ χρειαζόταν 26 δεύτερα, μια αιωνιότητα δηλαδή, για το 0-100.
To σπαρτιάτικο Trabant λοιπόν, που κατασκευαζόταν από το 1957 μέχρι το 1991, έπεσε στα χέρια των ανθρώπων της Kokonja, που έκαναν το άλλοτε λιτό εσωτερικό του πολυτελές, με δέρμα για τις επενδύσεις, επιπλέον όργανα και καθίσματα Recaro. Παράλληλα αφαίρεσαν το δίχρονο κινητηράκι και έβαλαν στη θέση του έναν turbo 2.000 κυβικών και 220 ίππων από Fiat Coupe.
Στην ερώτηση γιατί αυτόν τον κινητήρα οι απαντήσεις είναι δύο: είτε γιατί αυτόν είχαν πρόχειρο, είτε γιατί αυτός ταίριαζε στις βάσεις, ενώ αυτό που εύχεται κανείς είναι την εκτόξευση της ισχύος από τους αναιμικούς 26 ίππους στους ζωντανούς 220 να την ακολούθησε και η ανάρτηση αλλά και τα φρένα. Γιατί αλλιώς για να σταματήσει των «βουλγάρικο» Trabant των 600 και κάτι κιλών με τους 220 ίππους θα χρειαστεί αλεξίπτωτο. Ενίοτε και πλαγιάς...