H Mini όλον αυτόν τον καιρό έπαιζε κρυφτό με το καινούργιο της μοντέλο, ενώ τώρα, καθώς πλησιάζει η επίσημη πρεμιέρα του, αρχίζει να αποκαλύπτει πλέον επίσημα στοιχεία και δεδομένα γι' αυτό. Κάποια από αυτά τα γνωρίζουμε ήδη και απλά επιβεβαιώνουν τις φήμες, κάποια άλλα τα μαθαίνουμε τώρα.
Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν το καινούργιο πλαίσιο με τον κωδικό UKL1, που θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη σειρά 1 της BMW, αλλά και οι επίσης καινούργιοι κινητήρες. Οι οποίοι θα είναι turbo, με άμεσο ψεκασμό, τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους και με 140 και 190 ίππους αντίστοιχα. Τρικύλινδρος 1.500 κυβικών θα είναι και ο βασικός diesel, ο οποίος θα αποδίδει 115 ίππους, θα είναι πιο οικονομικός από το σημερινό 1.600 και θα έχει στάνταρ σύστημα start stop.
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που θα χρησιμοποιηθούν και τα οποία θα έχουν ένα πρόγραμμα με έμφαση στην άνεση και ένα δεύτερο που τονίζει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά. Παράλληλα το σύστημα διεύθυνσης θα έχει νέες ρυθμίσεις με αυξημένη υποβοήθηση στο παρκάρισμα, ενώ τα φρένα θα είναι πιο ελαφριά.
Επίσης για πρώτη φορά αποκαλύφθηκε πως το καινούργιο Mini θα έχει και ενεργό καπό, που στην περίπτωση επαφής με πεζό και με ταχύτητες από 20 έως και 55 χλμ./ ώρα θα ανασηκώνεται προκειμένου να μειώνονται οι συνέπειες της πρόσκρουσης για τον άνθρωπο.