Ο κύριος στις φωτογραφίες είναι ο Ferdinand Piech, το μεγάλο αφεντικό του ομίλου Volkswagen και κατά συνέπεια πανίσχυρος, χαρισματικός μηχανικός, εγγονός του Ferdinand Porsche και επίτιμος καθηγητής του πολυτεχνείου της Βιέννης.
Με την τελευταία του ιδιότητα ο Piech και στα πλαίσια μιας διάλεξής του παρουσίασε τα πρώτα σκίτσα και σχέδια ενός VW XL Sport. Το οποίο βασίζεται στο αυτοκίνητο του 1 λίτρου της γερμανικής εταιρείας, το πανάκριβο όπως έχουμε γράψει και πριν λίγες ημέρες XL1 των 111.00 ευρώ, αλλά όπως λέει και το όνομά του έχει άλλο προσανατολισμό. Πιο σπορ, ο οποίος αντικατοπτρίζεται και στην εμφάνισή του που σε σχέση με το μοντέλο υπερ-οικονομίας είναι πιο δυναμική και γιατί όχι εντυπωσιακή. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το ότι το βάρος του θα περιορίζεται, εφόσον το όλο πρότζεκτ προχωρήσει σε επόμενα στάδια, κάτω από 795 κιλά, κάτι που θα διευκολύνει σημαντικά την επίτευξη επιδόσεων.
Οι οποίες κατά κύριο λόγο θα εξασφαλίζονται από τον κινητήρα, ο οποίος είναι μεν γνωστός αλλά όχι από κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Κι αυτό γιατί πρόκειται για το σύνολο των 1.200 κυβικών και των 190 ίππων της Ducati Panigale, που εκτός από επιδόσεις θα εξασφαλίζει και οικονομία. Γιατί ο κινητήρας της Ducati; Γιατί η παραδοσιακή ιταλική εταιρεία μοτοσυκλετών ανήκει εδώ και κάμποσους μήνες στον όμιλο της VW, οπότε λογικά προκύπτουν συνέργειες.
Μέχρι στιγμής πάντως το VW XL Sport υπάρχει μόνο στις διαφάνειες από τη διάλεξη του Ferdinand Piech, αλλά στο μέλλον όλα είναι πιθανά. Αυτό που είναι βέβαιο είναι πως αν ποτέ θα μπορεί να το αγοράσει κανείς θα είναι σημαντικά πιο προσιτό από το XL1, στο οποίο κοστίζει πολύ, και σε χρήμα και σε βάρος, το υβριδικό σύστημα πρόωσης.