Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ο υπ' αριθμόν ένα περιοριστικός παράγοντας, τόσο λόγω του σχετικά μικρού ενεργειακού τους περιεχομένου όσο και λόγω του αυξημένου βάρους τους. Κι αν για το πρώτο λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν με τη δεδομένη τεχνολογία για το δεύτερο η εταιρεία CTE έχει μια έξυπνη ιδέα την οποία ονομάζει Battery in Motion.
Με βάση λοιπόν τη συγκεκριμένη προσέγγιση η μεγάλη μπαταρία καταργείται από μια μονάδα σύνδεσης, ένα docking station όπως είναι ο δόκιμος αγγλικός όρος, στην οποία ο οδηγός μπορεί να προσθέσει, χωρίς καμία επιπλέον προστασία μιας και είναι καλά μονωμένα, μεμονωμένα στοιχεία συσσωρευτή. Κάθε ένα από αυτά έχει μέγεθος κουτιού παπουτσιών, ζυγίζει περίπου 6 κιλά και διαθέτει ενέργεια για περίπου 10 χιλιόμετρα. Αν σκοπεύεις λοιπόν να καλύψεις πάνω κάτω 200 χιλιόμετρα απαιτούνται 20 τέτοια στοιχεία που ζυγίζουν 120 κιλά. Αν όμως θα καλύψεις γύρω στα 20 (χιλιόμετρα) χρησιμοποιείς μόνο 2, άντε το πολύ 3 για ασφάλεια, το βάρος των οποίων δεν ξεπερνά τα 20 κιλά, ενώ τα υπόλοιπα τα αφήνεις για φόρτιση.
Το σημαντικό εδώ δεν είναι τόσο το τελευταίο, αλλά το ότι όσο πιο μικρό είναι το βάρος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου –και εδώ γίνεται πιο μικρό όσο λιγότερα στοιχεία χρησιμοποιείς- τόσο πιο μεγάλη η αυτονομία που επιτυγχάνεται με τη δεδομένη αποθηκευμένη ενέργεια.
Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως του χρόνου θα έχουν έτοιμο ένα πρωτότυπο που θα χρησιμοποιεί την πραγματικά έξυπνη ιδέα του Battery in Motion, ενώ το docking station θα βρίσκεται σε σημείο που θα βολεύει πραγματικά.