Η παραγωγή του Aston Martin έχει ήδη ολοκληρωθεί και πραγματικά κανείς δεν θα στενοχωρηθεί. Η εταιρεία δήλωσε πως οι πελάτες της το έβρισκαν τρισχαριτωμένο, ήθελαν να το πάρουν άμεσα μαζί τους και δεν μπορούσαν να περιμένουν όλο το χρόνο που χρειαζόταν για να ετοιμαστεί, οπότε και δεν προχωρούσαν στην αγορά του.
Μάλλον ούτε οι ίδιοι δεν το πιστεύουν αυτό, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί οι χρόνοι παράδοσης ήταν τόσο μεγάλοι που αποτέλεσαν πρόβλημα (λέμε τώρα) η απάντηση είναι γιατί το Aston Martin Cygnet είναι κατά 90% ένα Toyota iQ με κινητήρα 1.330 κυβικών και αυτόματο κιβώτιο CVT, το οποίο η βρετανική εταιρεία το προσάρμοζε στα δικά της δεδομένα.
Με τη βοήθεια της χαρακτηριστικής μάσκας, διάφορων αξεσουάρ και μεγάλων δυνατοτήτων προσωποποίησης, ενώ φυσικά προσάρμοζε και την τιμή του, πολλαπλασιάζοντας την αρχική του λιλιπούτειου Toyota, που στην Ελλάδα ξεκινά (ως 1.33) από 15.000 ευρώ. Ποσό που βέβαια δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ευκαιρία, πόσο μάλλον το τριπλάσιο και βάλε...
Παράλληλα το Cygnet βοηθούσε να μειώνεται η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων της γκάμας της Aston Martin, όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί της ΕΕ, οπότε οι μηχανικοί της πρέπει τώρα να βρουν μια άλλη λύση.