Αν υπήρχε ένα άτυπο βραβείο για το πόσες παραλλαγές του ίδιου θέματος, δηλαδή του ίδιου αυτοκινήτου, μπορούν να παρουσιαστούν τότε δικαιωματικά θα το έπαιρνε η Porsche, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Mini. Κι αυτό γιατί η 911, το σημείο αναφοράς της μάρκας, είναι διαθέσιμη με πίσω κίνηση ή με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με «απλό» κινητήρα ή με S, ως turbo ή ως turbo S, ως κουπέ ή ως κάμπριο, ως σπορ εκδόσεις GT3 και GT2 και έχει ο Θεός.
Τελευταία προσθήκη στην όλο και πολυπληθέστερη γκάμα της καινούργιας 911 η turbo Cabriolet –φυσικά υπάρχει και η αντίστοιχη turbo S- που ως ντίβα δεν έδωσε το παρόν στη Φρανκφούρτη. Αμέσως μετά παρουσιάστηκαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της, ενώ το ντεμπούτο της θα γίνει στην έκθεση του πάντα ηλιόλουστου Los Angeles στις 20 Νοεμβρίου.
Οπτικά οι 911 turbo Cabriolet ακολουθούν την πιο φαρδιά φόρμα (ειδικά πίσω) των αντίστοιχων κλειστών, ενώ η μαλακή οροφή τους, που θα είναι ακόμα πιο ποιοτική, θα ανοιγοκλείνει μέσα σε 13 δεύτερα και με ταχύτητες έως 60 χλμ./ ώρα. Η προφανώς γρήγορη πρόωση εξασφαλίζεται από τον καινούργιο υπερ-τροφοδοτούμενο 6κύλινδρο boxer των 3.800 κυβικών, ο οποίος φτάνει τους 520 ίππους στην Porsche 911 turbo Cabriolet και τους 560 στην turbo S. Αντίστοιχα οι τιμές για το 0-100 είναι 3,5 και 3,2 δεύτερα, ενώ σε κάθε περίπτωση η τελική ξεπερνά τα 315 χλμ./ ώρα.