Δεν είναι λίγοι αυτοί που φοβούνται τις πτήσεις και γι αυτό αποφεύγουν όσο μπορούν τα ταξίδια με τα αεροπλάνα. Από την άλλη πλευρά όμως υπάρχουν και οι υποστηρικτές της θεωρίας ότι το ταξίδι με αεροπλάνο θεωρείται βάσει των στατιστικών απολύτως ασφαλές. Η Huffington Post πάντως καταγράφει τις 10 λόγους για τους οποίους ανησυχούν ή θα πρέπει να ανησυχούν οι επιβάτες μίας πτήσης.Τα πρώτα τρία και τα τελευταία οχτώ λεπτά μίας πτήσης είναι τα πιο κρίσιμα. Σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα, σε αυτά τα 11 λεπτά έχει σημειωθεί το 80% των αεροπορικών δυστυχημάτων παγκοσμίως. Λάβετε το υπόψη αυτό την επόμενη φορά που θα αγνοήσετε τις συστάσεις των αεροσυνοδών για την προσγείωση και την απογείωση.Τα πιο τρομακτικά 11 λεπτά
Μπορεί να είναι πιο οικονομικό (δεν πιάνουν θέσεις) και να μας δίνουν ειδική ζώνη, αλλά το να κρατάμε πάνω μας το μωρό όταν ταξιδεύουμε, δεν είναι και ό,τι πιο ασφαλές. Οι ειδικοί λένε ότι θα έπρεπε να υπάρχουν ειδικά καθίσματα, ανάλογα με αυτά των αυτοκινήτων για τα μικρά παιδιά. Μπορεί να νομίζουμε ότι τα χέρια μας μπορεί να συγκρατήσουν το παιδί μας αν κάτι κακό συμβεί, αλλά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, ειδικά αν υπάρχουν έντονες αναταράξεις.Δεν είναι και τόσο ασφαλές να έχουμε το παιδί στην αγκαλιά μας
Οι επιστήμονες λένε ότι οι αναταράξεις γίνονται όλο και περισσότερες και τα επόμενα χρόνια αναμένεται αύξησή τους κατά 40% λόγω της αύξησης της συγκέντρωσης του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.Οι αναταράξεις θα γίνονται χειρότερες με την πάροδο των ετών
Πολλές φορές ο χρόνος για να καθαριστεί ένα αεροσκάφος ανάμεσα στις πτήσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτος με αποτέλεσμα αυτό να αποτελεί εστία μικροβίων και βρωμιάς. Ολο και κάποια χαρτοπετσέτα θα βρείτε στην τσέπη του καθίσματος, τα τραπεζάκια δεν καθαρίζονται συχνά, ενώ οι κουβέρτες πλένονται κάθε 5-30 ημέρες, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal. Πάρτε μαζί σας μαντιλάκια καθαρισμού!Το αεροπλάνο είναι πολύ βρώμικο
Σύμφωνα με τις στατιστικές: Το 43-54% των πιλότων που ερωτήθηκαν σχετικά σε Βρετανία, Νορβηγία και Σουηδία παραδέχτηκαν ότι έχει τύχει να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια πτήσης. Το ένα τρίτο από αυτούς μόλις ξύπνησε διαπίστωσε ότι κοιμόταν και ο συγκυβερνήτης!Οι πιλότοι πέφτουν για ύπνο
Πολλοί πιλότοι παίρνουν χαμηλούς μισθούς, ειδικά αυτοί που δουλεύουν σε μικρές, τοπικές εταιρείες.Οι πιλότοι είναι κακοπληρωμένοι
Λόγω της οικονομικής κρίσης και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, πολλές εταιρείες εφοδιάζουν τα αεροπλάνα τους με καύσιμα που φτάνουν ίσα-ίσα για την πτήση. Ισπανική έρευνα για την Ryanair μάλιστα αναφέρει ότι η εταιρεία κρατά τα καύσιμα σε πτήσεις, κάτω και από το όριο κινδύνου, μόνο και μόνο για να κάνουν... οικονομία. Πολλοί πιλότοι έχουν κατά καιρούς διατυπώσει φόβους για τις συγκεκριμένες πρακτικές.Οι αεροπορικές εταιρείες «κόβουν» τα καύσιμα
Πάντα να προσέχεις πού βρίσκεται η έξοδος κινδύνου σε ένα αεροσκάφος. Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, η εγκατάλειψε ενός αεροσκάφους σε περίπτωση ανάγκης πρέπει να γίνει μέσα σε 90 δευτερόλεπτα, καθώς τόσος είναι ο χρόνος για να επεκταθεί η πυρκαγιά και να εγκλωβιστούν οι επιβάτες.Έχεις 90 δευτερόλεπτα για να εγκαταλείψεις ένα αεροπλάνο που έχει πιάσει φωτιά
Αν συμβεί το κακό, τότε ο επιβάτης έχει ελπίδα να διασωθεί μόνο εάν κάθεται στις πέντε σειρές που είναι πιο κοντά στην έξοδο κινδύνου. Σύμφωνα με τις στατιστικές, οι επιβάτες που είναι κοντά στην έξοδο κινδύνου, προλαβαίνουν να βγουν έξω.Ποιες θέσεις είναι «καταδικασμένες»
Είναι σημαντικό να φοράμε τις ζώνες μας καθ όλη τη διάρκεια της πτήσης, καθώς οι αναταράξεις μπορούν να προκαλέσουν πολλά ατυχήματα αν κάποιος δεν είναι δεμένος.Οι αναταράξεις είναι επικίνδυνες