Η εξάτροχη Mercedes G63 AMG 6x6 δεν είναι ούτε αστείο ούτε κάποια ειδική κατασκευή της μιας φοράς. Θα μπει κανονικά στην παραγωγή, και θα κατασκευάζεται όσο υπάρχουν παραγγελίες, οι οποίες το πιο πιθανό είναι να προέρχονται από την περιοχή του Κόλπου. Κι αυτό όχι μόνο λόγω του συσσωρευμένου πλούτου που υπάρχει εκεί αλλά και λόγω του κυνηγιού με γεράκια που είναι εξαιρετικά δημοφιλές σε αυτά τα μέρη και απαιτεί οχήματα που δεν κολλούν στην άμμο.
Προκειμένου λοιπόν να μην κολλήσει όχι μόνο στην άμμο αλλά πρακτικά πουθενά η ειδική G63 AMG δεν διαθέτει μόνο 6 κινητήριους τροχούς. Έχει και ότι άλλο μπορεί να έχει ένα τετρακίνητο αξιώσεων. Από πέντε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά και ενισχυμένο κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού μέχρι σύστημα που αυξομειώνει την πίεση στα θηριώδη ελαστικά των 37(!) ιντσών. Που μαζί με την ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση, συμβάλλουν στη δημιουργία της απόστασης του μισού μέτρου από το έδαφος.
Η εξάτροχη Mercedes, το μήκος της οποίας φτάνει πάνω κάτω τα 6 μέτρα, δεν σκαρφαλώνει μόνο (σχεδόν) παντού αλλά περνάει χωρίς πρόβλημα και μέσα από νερό βάθους 1 μέτρου. Προκειμένου να τα πετύχει όλα αυτά έχει έναν V8 βενζίνης 5.500 κυβικών με δύο turbo και 536 ίππους. Το πόσο καταναλώνει, από τη στιγμή που το συνολικό βάρος προσεγγίζει τους τέσσερις τόνους, δεν το ρωτάμε, αλλά μάλλον λίγο θα απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές που κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν δικές τους πετρελαιοπηγές.
Από την άλλη θα ενδιαφέρονται για το 0-100 που ανεπίσημα είναι 6 δεύτερα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160.
Λογικό με τόσο βάρος, ενώ βαριά πέφτει και η τιμή, που με κάποια εξτρά θα φτάνει χαλαρά το μισό εκατομμύριο ευρώ. Αλλά και αυτό μάλλον λίγο θα απασχολήσει τους ενδιαφερόμενους.