Υπάρχουν εκατομμύρια διαθέσιμα. Κάποια βίντεο όμως κάνουν... κλικ σε κάθε λαό και με τη σειρά τους οι χρήστες του ίντερνετ επιλέγουν να τα δουν. Τώρα μία εφαρμογή του ΜΙΤ αποκαλύπτει τις προτιμήσεις.
Πρόκειται για το What We Watch, το πρόγραμμα που δημιούργησε ομάδα του αμερικανικού πανεπιστημίου. Με αυτό ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ποια είναι τα δημοφιλέστερα βίντεο σε κάθε χώρα, αλλά και ποια είναι αυτά που είχαν απρόσμενη άνοδο της επισκεψιμότητας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από την εφαρμογή, οι Ελληνες έχουν παρόμοια γούστα με τους Ούγγρους, τους Αυστριακούς, τους Αργεντινούς, τους Ισπανούς και τους Καναδούς.
Οσο για το τι «συγκινεί» τους Ελληνες στο YouTube, σύμφωνα με το συμπέρασμα από την περίοδο που μελέτησε η ομάδα του ΜΙΤ, είναι από εμπνευσμένες διαφημίσεις έως βίντεο με καλλονές. Δείτε τα δέκα βίντεο που ήταν δημοφιλέστερα στην Ελλάδα την περίοδο της έρευνας.