Η Κίνα είναι μεν μια τεράστια αγορά, αλλά δεν είναι η μόνη σημαντική στην Ασία, καθώς υπάρχουν ακόμα η Ινδία καθώς και η Ινδονησία, που λόγω της έκθεσης αυτοκινήτου στη Τζακάρτα βρέθηκε στο επίκεντρο.
Στη Τζακάρτα λοιπόν παρουσιάστηκαν δύο καινούργια μοντέλα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πολλά κοινά στοιχεία, γεγονός που δείχνει πως οι προτάσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι πλήρως προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες της περιοχής.
Το πρώτο είναι το Go+, το δεύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της αναγεννημένης Datsun, το οποίο μάλιστα παρουσιάστηκε από την ίδιο τον Carlos Ghosn, τον ισχυρό άντρα του ομίλου Renault- Nissan. Πρόκειται για ένα μικρό πολυμορφικό, καθώς το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα, αλλά αυτό δεν το εμποδίζει διόλου να έχει 7 θέσεις, με τις δύο της τελευταίας σειράς να είναι κατάλληλες στην ουσία μόνο για παιδιά. Κατά τα άλλα βασίζεται κι αυτό, όπως και το πρώτο Datsun της νέας περιόδου, το Go που είναι μόλις 20 εκατοστά πιο μικρό, στο Nissan Μicra, ενώ χρησιμοποιεί και τον κινητήρα των 1.200 κυβικών του τελευταίου.
Πολυμορφικό είναι και το Honda Mobilio, το δεύτερο σημαντικό μοντέλο της έκθεσης της Τζακάρτα, ενώ το ότι είναι και αυτό επταθέσιο κάθε άλλο παρά σύμπτωση είναι, καθώς σε αυτές τις χώρες οι οικογένειες είναι πολυμελείς.
Το Mobilio είναι λίγο πιο μεγάλο καθώς φτάνει τα 4,40 μέτρα, ενώ ενδιαφέρον είναι ότι η απόστασή του από το έδαφος είναι ανάλογη με αυτή των τζιπ, προκειμένου ο οδηγός του να μην προβληματίζεται από τη γενικά κακή κατάσταση των δρόμων στους οποίους θα κινείται. Ο κινητήρας του είναι ένας V-TΕC 1.500 κυβικών από τις προηγούμενες γενιές των Honda, προκειμένου και το κόστος του Mobilio, που δεν θα έρθει στην Ευρώπη όπως άλλωστε και το Go+, να κρατηθεί χαμηλά.
Πόσο χαμηλά; Η Honda δεν έχει δώσει μια σαφή ένδειξη, αλλά από η στιγμή που η Datsun θα κοστολογεί το Go+ γύρω στις 7.000 ευρώ κάπου σε αυτά τα επίπεδα θα κυμαίνεται και το Mobilio, που θα κατασκευάζεται και επιτόπου.