Μακάβριο ή όχι, εσείς που βλέπατε το Six Feet Under είστε ήδη εξοικειωμένοι με την ιδέα - σε κηδείες με ανοιχτό φέρετρο, ο νεκρός χρειάζεται μακιγιάζ. Το διάσημο γραφείο τελετών Leverton & Sons, που προφανώς γνωρίζει τις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς, πρότεινε στην εξίσου γνωστή εταιρεία καλλυντικών Illamasqua να συνεργαστούν καλύπτοντας ένα κενό στον χώρο όπου δραστηριοποιούνται και οι δύο, και έτσι δημιούργησαν μια σειρά μέικ απ για εκείνη την ύστατη ώρα, που μάλιστα θα λανσαριστεί με το σλόγκαν "η ύστατη πράξη αυτοέκφρασης". Η σειρά προϊόντων θα έχει τόσο εύρος ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου - ο οποίος βέβαια, όπως καταλαβαίνετε, δεν θα μπορεί, ερμ, να ενδιαφερθεί και τόσο δυναμικά. Κάποιοι λένε πως πρόκειται για διαφημιστικό κόλπο, άλλοι για μια έξυπνη ιδέα που θα ζωντανέψει τη συγκεκριμένη αγορά - ναι, το λογοπαίγνιο ήταν εσκεμμένο.
Σινιέ μακιγιάζ για πτώματα
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο