Το ολοκαίνουργιο i10 είναι το νέο Hyundai στη μικρή κατηγορία και καλείται να συνεχίσει μια επιτυχημένη παράδοση της μάρκας σε αυτήν. Προκειμένου να μπορεί να το πετύχει εκσυγχρονίστηκε ριζικά, μέσα και έξω, υιοθέτησε τη χαρακτηριστική εξαγωνική μάσκα που υπάρχει σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της εταιρείας και αναβαθμίστηκε ποιοτικά.
Η βάση του είναι ένα καινούργιο πλαίσιο, που αφενός εξασφαλίζει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και αφετέρου συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο πολιτισμένου χαρακτήρα με συνολικά χαμηλότερο επίπεδο θορύβου.
Ταυτόχρονα το i10 έχει μεγαλώσει κατά 8 εκατοστά, φτάνοντας τα 3,67 μέτρα και είναι πλέον πιο πλατύ κατά 6,5, γεγονός που βελτιώνει αισθητά τους χώρους του. Τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους, μιας και το πορτμπαγκάζ του φτάνει πλέον τα πολύ καλά για την κατηγορία 252 λίτρα. Αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 50 χιλιοστά, με αποτέλεσμα οι αναλογίες του να είναι πλέον πιο αρμονικές.
Το Hyundai i10 θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης 1.000 και 1.200 κυβικών, μιας και για ένα μοντέλο αυτού του μεγέθους οι diesel δεν αποτελούν προτεραιότητα. Ο μικρότερος αποδίδει 66 ίππους και χρειάζεται μόλις 4,7 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι 87 ίπποι του μεγαλύτερου εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 12,3 δεύτερα και μια τελική 171 χλμ./ ώρα.