Η νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Google+ έχει γίνει το επίκεντρο των συζητήσεων στο Internet, με τους περισσότερους να συμφωνούν ότι είναι πιο καθαρό και πιο προχωρημένο έναντι του βασικού του ανταγωνιστή, του Facebook, αλλά διάφορα θέματα προβληματίζουν τους χρήστες.
Για παράδειγμα, μέχρι πριν λίγες, αρκετοί χρήστες του Google+ λάμβαναν αλλεπάλληλα email ειδοποίησης ότι κάποιος άλλος χρήστης τους πρόσθεσε σε κάποιον «κύκλο» ή σχολίασε κάποιο post τους. Γι'αυτό, η Google ζήτησε συγνώμη με μήνυμα που άφησε ο αντιπρόεδρός της, Vic Gundotra, στη σελίδα της στο Google+ λέγοντας ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε απρόσμενη έλλειψη χώρου στην υπηρεσία που παρακολουθεί τις ειδοποιήσεις.
Παντως οι χρήστες του Google+ δεν δείχνουν να ενοχλούνται. Μάλιστα, οι περισσότερες απαντήσεις στη δημόσια απολογία του αντιπροέδρου ήταν ιδιαίτερα θετικές.
Με το Google+ ο αμερικάνικος γίγαντας της διαδικτυακής αναζήτησης, των διαφημίσεων και του Android έχει βάλει τον πήχη πολύ ψηλά. Για την ακρίβεια, στοχεύει να κλέψει τη δόξα από το Facebook το οποίο αριθμεί ήδη πάνω από 750 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Είναι άγνωστο ωστόσο πόσοι είναι οι μέχρι τώρα χρήστες του Google+, πράγμα λογικό αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για νέα υπηρεσία που προς το παρόν λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις.
Οι περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν ότι η νέα προσπάθεια της Google, μετά το Orkut και το Google Wave, είναι η πλέον υποσχόμενη για να χτυπήσει στα ίσια το Facebook. Όμως το πιο μεγάλο εμπόδιο που θα αντιμετωπίσει η Google είναι τεχνικό: Είναι πολύ δύσκολο ως ακατόρθωτο να δουλεύει τέλεια μια νεοσύστατη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης τη στιγμή που αναπτύσσεται με γεωμετρικούς ρυθμούς. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που το Google+ λειτουγεί ακόμα με προσκλήσεις αντί να δίνει ελεύθερη πρόσβαση στους πάντες, όπως κάνει το Facebook.
Ένα δεύτερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει η Google είναι κοινωνικό. Τα μικρά κοινωνικά δίκτυα αρέσουν σε κάποιους χρήστες οι οποίοι πιθανώς να αποξενωθούν όταν και αν η υπηρεσία απογειωθεί και φτάσει στα επίπεδα του Facebook.
Επίσης, οι αναλυτές τονίζουν την έλλειψη ειδικών σελίδων (fan pages) για εταιρείες και οργανισμούς, λειτουργία που χρησιμοποιείται κατά κόρον στο Facebook, αλλά και την αδυναμία του χρήστη να ξέρει αν κάποιος «διάσημος» πραγματικά είναι αυτός που δηλώνει ή πρόκειται για ψεύτικο λογαριασμό. Στο Twitter το πρόβλημα αυτό έχει λυθεί μέσω μιας σήμανσης "verified account".