Μπαίνοντας κανείς στο Yahoo.com θα διαπιστώσει κάτι διαφορετικό. Ισως βέβαια η αλλαγή να μην γίνει αμέσως αντιληπτή. Γιατί το πολυσυζητημένο νέο λογότυπο της εταιρείας διαφέρει ελάχιστα από το προηγούμενο.
Το logo λοιπόν παραμένει μοβ και το θαυμαστικό δεν... ξεκόλλησε από δίπλα του, αφού όπως εξήγησαν στελέχη της Yahoo ήθελαν να μείνουν πιστοί στις ρίζες τους. Τον τελευταίο μήνα η εταιρεία έκανε αρκετά πειράματα με το λογότυπό της, ζητώντας την άποψη των χρηστών, προκειμένου να καταλήξει στην αλλαγή. Αυτό που υιοθετήθηκε τελικά ήταν εκείνο που συγκέντρωσε τις περισσότερες προτιμήσεις ανάμεσα στα 29 που είχαν προταθεί.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο