Την ιδέα ενός πολυμορφικού με σπορτίφ στοιχεία εμφάνισης αλλά και δυναμικής συμπεριφοράς την εισήγαγε η Ford το 2005 με το S-Max, ενώ τώρα, με το Ford S-Max Concept παρουσιάζει την εξέλιξή της για το άμεσο μέλλον.
Η οποία δείχνει ιδιαίτερα ελκυστική με την αλά Aston Martin μάσκα της (στους δρόμους την έχουμε δει στην τελευταία, πολύ όμορφη εκδοχή του Fiesta), τους LED προβολείς με τη χαρακτηριστική σχεδίαση που φτάνουν σχεδόν μέχρι την εμπρός κολόνα, το κεκλιμένο παρμπρίζ και την έντονη διαμόρφωση του πίσω μέρους.
Το εσωτερικό του S-Max Concept είναι σαφώς πιο premium συγκριτικά με το μοντέλο παραγωγής που ξέρουμε. Ενδεικτικό γι αυτό, πέρα από τα αναβαθμισμένα υλικά και η οθόνη Dual View Display στην κεντρική κονσόλα, με διαφορετικές ενδείξεις για οδηγό και συνοδηγό, ενώ οι χώροι παραμένουν μεγάλοι και οι σειρές καθισμάτων 3 με 7 συνολικά θέσεις. Αυτές της πίσω σειράς όταν δεν χρειάζονται κρύβονται στο δάπεδο, ενώ οι 3 μεσαίες –στο πρωτότυπο τουλάχιστον- είναι ανεξάρτητες και η κεντρική γίνεται και τραπεζάκι.
'Αλλοι τομείς στους οποίους στο νέο μεγάλο MPV της Ford έχει δοθεί έμφαση είναι αυτοί της διασύνδεσης με το internet και με τα άλλα αυτοκίνητα (car to car), του ελέγχου μέσω φωνητικών λειτουργιών, αλλά και της παρακολούθησης της κατάστασης του οδηγού μέσω των καρδιακών παλμών του, που καταγράφονται από το ειδικό κάθισμα. Το τελευταίο είναι κάτι καινούργιο και δείχνει ένα επιπλέον τομέα προς τον οποίο θα στραφεί η εξέλιξη των ηλεκτρονικών στα αυτοκίνητα στο όχι και τόσο απότερο μέλλον.
Το Ford S-Max Concept θα κινείται από τον καινούργιο και ιδιαίτερα οικονομικό 1.500 EcoBoost, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και εδώ διαθέσιμος σε δύο εκδοχές με 150 και 182 ίππους αντίστοιχα.