Σύμφωνα με την τελευταία ονοματοδοσία της Peugeot οι top εκδόσεις των μοντέλων της με σπορ χαρακτήρα λέγονται R –π.χ. RCZ R- οπότε το πρωτότυπο 308 R είναι η πρώτη ένδειξη για το αντίστοιχο 308.
Μια πρώτη ένδειξη που όμως δεν θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής, με εξαίρεση πιθανότατα την όχι και ιδιαίτερα καλόγουστη διχρωμία του concept.
Που για να τραβήξει ακόμα περισσότερο τα βλέμματα απ' ότι το κάνουν το πιο φαρδύ εμπρός του μέρος, τα τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και οι ζάντες των 19 ιντσών, είναι κόκκινο μπροστά και μαύρο (σε μικρότερη δόση) πίσω.
Ο κινητήρας των 1.600 κυβικών είναι ο ίδιος που κινεί και το RCZ R, αποδίδει 270 ίππους, που εγγυώνται φυσικά πολύ καλές επιδόσεις. Τις οποίες, προς τον παρόν τουλάχιστον, δεν αποκαλύπτει η Peugeot, που επιλέγει να εστιάσει περισσότερο στην ειδική ισχύ του τετρακύλινδρου turbo της, που φτάνει τους 170 ίππους στα 1.000 κυβικά, τη μέση κατανάλωσή του των μόλις 6,3 λίτρων και στα 145 γραμμάρια CO2 που εκπέμπει το χιλιόμετρο, τιμή εξαιρετική με βάση την απόδοση των 270 ίππων.