Η ανάγκη για οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων δεν κάνουν διακρίσεις και παίζουν σημαντικό ρόλο και στην κατηγορία πολυτελείας. Έτσι λοιπόν ένας παραδοσιακός εκπρόσωπος της τελευταίας, η Jaguar XJ, η μεγάλη λιμουζίνα της βρετανικής εταιρείας, όχι μόνο ανανεώνεται, αλλά αποκτά και κινητήρα 2.000 κυβικών.
Και μάλιστα τετρακύλινδρο, καθώς πρόκειται για το γνωστό turbo των 240 ίππων που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Range Rover Evoque και εδώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Παράλληλα πέρα από οικονομία (μέση κατανάλωση 9,3 λίτρα και στο μέλλον 8,5 με σύστημα start stop) εξασφαλίζει και επιδόσεις, καθώς το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,5 δεύτερα και η τελική ξεπερνά τα 240.
Κατά τα άλλα η XJ φρεσκάρεται προκειμένου να ακολουθήσει τα δεδομένα που εισήγαγε στην κατηγορία η νέα Mercedes S-Class. Έτσι
στην τελευταία εκδοχή της θα ξεχωρίζει από τις καινούριες ζάντες των 18 ιντσών, ενώ ο επιβάτης θα αντιλαμβάνεται άμεσα πως βρίσκεται στην ανανεωμένη από το μηχανισμό που κλείνει αυτόματα τις πόρτες. Από κει και πέρα το εσωτερικό, ειδικά στην μακριά έκδοση με το μεγάλο μεταξόνιο, είναι ακόμα πιο πολυτελές και high tech, με καθίσματα που παρέχουν δυνατότητα μασάζ, κλιματισμού και εξαερισμού και ρυθμίζονται ως προς την κλίση τους, με τροποποιημένη οροφή για μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος, με καινούργιο πίσω υποβραχιόνιο που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες και βέβαια με αναβαθμισμένα συστήματα multimedia.