Η ιδέα δεν είναι καινούργια και θέλει ένα αυτοκίνητο να συμπτύσσεται προκειμένου να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο στο παρκάρισμα.
Η ιδέα μέχρι στιγμής δεν ευδοκίμησε, καθώς ούτε το Renault Zoom που παρουσιάστηκε το 1992, ούτε το Hiriko (2010), που ήταν το προϊόν της συνεργασίας του ΜΙΤ με το ισπανικό ινστιτούτο Dinokinn, προχώρησαν περισσότερο από το στάδιο του (πολύ) αρχικού concept.
Την υλοποίηση φιλοδοξεί να την πετύχει το Armadillo-T, ένα ηλεκτροκίνητο διθέσιο αυτοκινητάκι, που έχει εξελιχθεί από το ινστιτούτο KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology) της Νότιας Κορέας και με το πάτημα ενός κουμπιού σε ένα smartphone και βέβαια με το κατάλληλο application διπλώνει στα δύο. Στην πράξη, όπως μπορείτε να δείτε και στο αντίστοιχο βίντεο, το πίσω μέρος του σηκώνεται προς τα πάνω έτσι ώστε οι τροχοί να βρίσκονται στον αέρα. Με τον τρόπο αυτό το μήκος του Armadillo-T μειώνεται από τα 3,20 μέτρα στα 1,65, ενώ οι δύο επιπλέον μικροί τροχοί που εμφανίζονται στο κάτω μέρος επιτρέπουν στον οδηγό του να το σπρώξει και στον πιο μικρό χώρο στάθμευσης.
Η ομάδα πάντως που το εξέλιξε, με επικεφαλής τον καθηγητή In-Soo Suh, θεωρεί ότι το Armadillo-T, που κατά τα άλλα έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε πλήμνη τροχού, αυτονομία μέχρι και 100 χιλιόμετρα και μπορεί να κινηθεί έως και με 60 χλμ./ ώρα, είναι ιδανικό για car-sharing, για ενοικιάσεις αλλά και για μετακινήσεις μέσα σε μεγάλους βιομηχανικούς χώρους.