Αν το Monza Concept αποτυπώνει την εικόνα που έχει η Opel για το μέλλον τόσο των πιο ιδιαίτερων μοντέλων της, όπως τα σπορ κουπέ, όσο και των πιο καθημερινών, τότε δεν μπορείς παρά να βγάλεις το καπέλο στους σχεδιαστές και στους μηχανικούς της γερμανικής εταιρείας.
Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο Opel έχει κάτι πέρα από τα προφανή και τα οφθαλμοφανή, που δεν είναι άλλο από την προσωπικότητα και το χαρακτήρα. Ο οποίος διαμορφώνεται από τις αναλογίες του αμαξώματός του, μιας και το μήκος του φτάνει τα 4,70 μέτρα και το ύψος του περιορίζεται στα 1,30, αλλά και από στοιχεία όπως οι δύο μεγάλες πόρτες που ανοίγουν σα φτερά γλάρου, όπως έχει καθιερωθεί να λέγονται.
Εξίσου ενδιαφέρον είναι και το εσωτερικό, με το ταμπλό να είναι όλο μια οθόνη, ενώ υπάρχουν τέσσερα ανεξάρτητρα καθίσματα για ισάριθμους επιβάτες και επιπλέον 500 λίτρα για τις αποσκευές, που κάθε άλλο παρά αυτονόητο είναι σε ένα σπορ κουπέ.
Από πλευράς τεχνολογίας το νέο Opel Monza –λέμε νέο γιατί ως επωνυμία προυπήρχε και στα τέλη της δεκαετίας του΄70 και πάλι ως πολυτελές κουπέ- κινείται από μια παραλλαγή του συστήματος πρόωσης του ηλεκτρικού Ampera. Έτσι κι εδώ το βασικό ρόλο τον παίζει ένας ηλεκτροκινητήρας και τον υποστηρικτικό ο ολοκαίνουργιος 3κύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών της Opel, που στα μοντέλα παραγωγής της θα χρησιμοποιηθεί κατ΄αρχήν στο Adam. Η ιδιαιτερότητά του εδώ έγκειται στο ότι θα καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG), προκειμένου να έχει ακόμα πιο χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Παράλληλα στο Opel Monza Concept δοκιμάζεται και η τεχνολογία Car-to-Car ή Car-to-X ,που αφορά την επικοινωνία των συστημάτων του αυτοκινήτου με τον έξω κόσμο και θα τη συναντάμε όλο και πιο πολύ στα καινούργια μοντέλα που έρχονται.