Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι διάσημος, όμορφος, στυλάτος, πολύ πλούσιος, περισσότερο πετυχημένος και παγκόσμιο είδωλο. Ολα αυτά, όμως, δεν αρκούν για να γίνει μια πετυχημένη καμπάνια εσωρούχων. Ετσι, οι υπεύθυνοι της εταιρείας H&M προκειμένου να βοηθήσουν τις πωλήσεις της νέας σειράς του Ντέιβιντ Μπέκαμ φρόντισαν να τον... φουσκώσουν στο επίμαχο σημείο. Μόνο που το παράκαναν και φάνηκε.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο