Μια κοινωνική παρατήρηση οδήγησε τον Βέλγο καλλιτέχνη Karl Philips σε μια λαμπρή ιδέα, αφού όπως διαπίστωσε στις μεγαλουπόλεις υπάρχει άφθονος χώρος για τεράστιες διαφημιστικές πινακίδες αλλά σχεδόν καθόλου χώροι για να μείνουν άστεγοι.
Έτσι σκέφτηκε να μετατρέψει τις διαφημιστικές πινακίδες σε μικρά δωμάτια ,προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους αστέγους όχι μόνο να μείνουν μέσα αλλά να βγάλουν και μερικά χρήματα από τη διαφήμιση.
Το project του καλλιτέχνη, που βραβεύτηκε και στο TEDx ονομάζεται «The Good, the Bad and the Ugly», έχει ως εξής:
Ο Κarl κατασκεύασε τρία κινητά σπιτάκια όπου στο καθένα μπορεί να μείνει ένα άτομο, ενώ στους εξωτερικούς «τοίχους» του μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους διαφήμιση επί πληρωμή. «Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της διαφήμισης στην πόλη, να αλλάξουν μορφή οι αντιαισθητικές πινακίδες και να αποκτήσουν νέο ρόλο και άλλη λειτουργικότητα. Αν γινόταν ευρέως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για όλους;», αναρωτιέται ο καλλιτέχνης.