Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος αναμεταδίδει τα τελευταία νέα από την εβδομάδα των Παθών για δύο πολύτιμα είδωλα διαφορετικής γενιάς και χρήσης που «αχρηστεύτηκαν».
Υπάρχει ένας μακάβριος δημοσιογραφικός μύθος ο οποίος για να είμαι και τίμιος δεν είναι και τόσο μύθος. Σύμφωνα με αυτόν, δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για τον αγωγιάτη ρεπόρτερ που ξεροσταλιάζει βαρώντας μύγες στο γραφείο του αυγουστιάτικα, από το να σκάσει ξαφνικά κάποιος φόνος, ή μια μεγάλη καταστροφή. Πολύ απλά επειδή έχει κάτι να γράψει και ακόμα περισσότερο επειδή αυτό που θα γράψει έχει ελπίδες να το διαβάσει πολύς κόσμος (εφ' όσον στην τελική το ίδιο σκατόψυχοι είμαστε όλοι μας και λαχταράμε ειδησεογραφικούς λοιμούς και καταποντισμούς).
Ευτυχώς λόγω της προσωπικής μου επαγγελματικής ιδιότητας που είναι αυτή του κινηματογραφικού ρεπόρτερ – κριτικού – τζουτζέ, δε χρειάζεται να περιμένω τα θανατικά ανθρώπων για να προκόψω στη δουλειά μου σαν κοράκι. Μου αρκεί να χαίρομαι με τις επαγγελματικές καταστροφές. Που αυτή την εβδομάδα στη χολιγουντιανή αρένα, ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Με θύματα έναν κλασσικό χολιγουντιανό σταρ και έναν νεκρό σταρ της τεχνολογίας.
Η πολυαναμενόμενη (για ποιον;) βιογραφία του ιδρυτή της Apple, Στιβ Τζομπς, με τίτλο «Jobs» και πρωταγωνιστή τον Άστον Κούτσερ (μα είστε σοβαροί;) αποδείχτηκε μια παταγώδη αποτυχία από κάθε άποψη. Οι κριτικοί το 'τσάκισαν' και στα ταμεία πήγε άπατη κάνοντας εισπράξεις ιρανικού σινεμά με μόλις 6,7 εκ. δολάρια σε 2.381 αίθουσες στις Η.Π.Α. (Στην Ελλάδα κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου και μπορείς να δεις το trailer παρακάτω).
Γεγονός που ανεξάρτητα από την αντικειμενική αξία της ταινίας για την οποία δεν μπορώ να έχω ακόμα γνώμη, επιβεβαιώνει ότι το σουξέ των κάθε λογής Ipad και Ιphone δεν έχει καμία σχέση με το πόσοι ενδιαφέρονται (από τη μαζική πλέμπα των χειριστών τους) να μάθουν πως στο διάολο γεννήθηκαν αυτά τα μαραφέτια που προέκυψαν το απόλυτο παγκόσμιο φετίχ. Κάτι που μπορεί να ανοίξει μια πολύ μεγάλη συζήτηση όταν θα έχουμε την όρεξη να την κάνουμε, για το πόση σημασία δίνουμε στους μύθους μας και κατά πόσο οι μύθοι αυτοί είναι θέμα μάρκετινγκ ή ουσίας. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Η δεύτερη καταστροφή του Δράμαλη αφορά σε ένα θρίλερ, το «Paranoia» με πρωταγωνιστή τον Χάρισον Φορντ (που μπορεί να είναι 71 ετών αλλά σκατογέρασε εντελώς). Η ταινία συγκέντρωσε εκτρωματικές κριτικές και εισπράξεις που την κατατάσσουν σε μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες όχι μόνο του φετινού καλοκαιριού αλλά γενικώς. Ενώ παίζει και να είναι η πιο αποτυχημένη εμπορικά εμφάνιση στην «σταρίστικα επώνυμη» καριέρα του γνωστού ηθοποιού. Μόνο έτσι μπορείς να περιγράψεις τα 3,5 εκ. δολάρια έσοδα σε 2.459 αίθουσες (Δες το trailer παρακάτω).
Και για να συνεχίσουμε τη χαρωπή ατμόσφαιρα, τα άσχημα νέα συνεχίζονται και για το πολυαναμενόμενο «Kick Ass 2» που ξεκίνησε πολύ χαμηλότερα από κάθε προσδοκία. Αλλά και για το «Elysium» που τελικά δεν πρόκειται να πιάσει τα 100 εκ. δολάρια ούτε με μανιβέλα.
Ποιοί είναι οι νικητές αυτής της εβδομάδας; Χωρίς καμία αμφιβολία το αφροαμερικάνικο «The Butler» που η Όπρα Ουίνφρι σαν συμπαραγωγός αλλά και συμπρωταγωνίστρια μαζί με τη δαιμόνια εταιρεία Weinstein, το πουσάρουν τρελά. Τόσο τρελά που είναι ένα από τα φαβορί για τις επερχόμενες οσκαρικές υποψηφιότητες και ας το έχει σκηνοθετήσει ο ανεκδιήγητος Λι Ντάνιελ («Precious», «Τhe Paperboy»). Κακή αρχή μυρίζομαι για την νέα οσκαρική σεζόν αλλά έτσι είναι η ζωή. (Στην Ελλάδα από τις 14 Νοεμβρίου. Δες το trailer της ταινίας παρακάτω).
Δεύτερος νικητής, το αποτυχημένο εισπρακτικά στις Η.Π.Α. «Pacific Rim» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο που όμως «τίναξε στον αέρα» το πολύ σημαντικό κινέζικο box office (στην Ελλάδα από τις 12 Σεπτεμβρίου). Mε αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να οδεύει παγκοσμίως στα 300 εκ. δολάρια εισπράξεις κι ακόμα παραπάνω.
Πιο αναλυτικά, για το τριήμερο 16 – 18 Αυγούστου στις Η.Π.Α. οι πέντε πιο δημοφιλείς ταινίες ήταν οι εξής:
1. LEE DANIEL'S THE BUTLER: 24,6 εκ. δολάρια
2. OIKOΓΕΝΕΙΑ ΜΙΛΕΡ: 18 εκ. δολάρια (69,7 σύνολο)
3. ELYSIUM: 13,7 εκ. δολάρια (56 σύνολο)
4. AEΡΟΠΛΑΝΑ: 13,4 εκ. δολάρια (45,3 σύνολο)
5. ΚΙCK ASS 2: 13,3 εκ. δολάρια
Στο μικρό ελληνικό χωριό είναι γνωστό ότι λίγα πράγματα κινούνται όπως πρέπει μέσα στον Αύγουστο κι αυτό μπορεί κανείς να το δει κι από τη συχνότητα των δρομολογίων του μετρό. Πράγμα που σημαίνει πως είναι τουλάχιστον γελοίο να μιλάμε για τα εισιτήρια του σινεμά ειδικά με τις μαλακίες που αραδιάζουν οι εταιρείες διανομής αυτό το διάστημα αλλά ας το κάνουμε για να είμαστε και πιο επίσημοι.
Ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης είναι πως για τέταρτη συνεχή εβδομάδα, πρώτη ταινία συνεχίζει να είναι ο «Γούλβεριν» χωρίς όμως να έχει καταφέρει να πιάσει καν τα 100.000 εισιτήρια. Πιο αναλυτικά, μόλις 36.899 (να τους έχει καλά ο Θεός) άνθρωποι επέλεξαν να επισκεφτούν μια κινηματογραφική αίθουσα σε όλη την Ελλάδα το τετραήμερο 15 – 18 Ιουλίου, διαμορφώνοντας την πρώτη πεντάδα του θλιβερού εγχώριου box office ως εξής:
1. ΓΟΥΛΒΕΡΙΝ: 4.652 εισιτήρια (86.187 σύνολο)
2. ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ: 2.771 εισιτήρια (19.248 σύνολο)
3. Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΣΟΥ: 2.250 εισιτήρια
4. Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ: 2.211 εισιτήρια (99.785 σύνολο)
5. ΤΟΥΡΜΠΟ: 1.742 εισιτήρια (29.396 σύνολο)
*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.