Μπορεί η BMW M4 -ναι μεν είναι η πρώτη στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, αλλά στην ουσία αντικαθιστά την Μ3 κουπέ που πραγματικά έχει γράψει ιστορία- που παρουσιάστηκε στο καλιφορνέζικο Pebble Beach να χαρακτηρίζεται ως concept, όμως πρακτικά ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής. Το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα και με βάση τον προγραμματισμό των γερμανών στην έκθεση του Detroit στις αρχές του 2014.
Είτε ως πρωτότυπο είτε ως μοντέλο παραγωγής η καινούργια Μ4 διαθέτει όλα τα γνωρίσματα των κορυφαίων μοντέλων με τον κωδικό Μ της BMW. Γνωρίσματα όπως φουσκωμένο καπό και φτερά, διαφορετικούς, πιο επιθετικούς αλλά ταυτόχρονα και διακριτικούς προφυλακτήρες μαζί με μεγάλες ζάντες (εδώ 20 ιντσών) και τα πάντα απαραίτητα σηματάκια. Ταυτόχρονα εδώ τα «βράγχια» στα εμπρός φτερά είναι ακόμα μεγαλύτερα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της σειράς 4 και η οροφή από ανθρακόνημα. Με το τελευταίο επιτυγχάνεται τόσο η μείωση του συνολικού βάρους όσο και το χαμήλωμα του κέντρου βάρους, ενώ ανθρακόνημα θα υπάρχει και στην εμπρός αεροτομή.
Για τον κινητήρα της M4 η ΒΜW διατηρεί προς τον παρόν σιγή ιχθύος, όμως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας θα είναι ένας ολοκαίνουργιος εξακύλινδρος με 3.000 κυβικά και δύο turbo, που θα αποδίδει 450 ίππους. Οι οποίοι θα καταλήγουν –που αλλού;- στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη (δεν θα υπάρχει έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο). Παράλληλα η καινούργια BMW M4 θα έχει και ενεργή ανάρτηση με 3 προγράμματα απόσβεσης καθώς και ενεργό πίσω διαφορικό.