Τα στέισον της Honda ήταν πάντα ιδιαίτερες περιπτώσεις, καθώς κατόρθωναν να συνδυάσουν την ξεχωριστή, έως και φουτουριστική εμφάνιση, με την καλή εκμετάλλευση των χώρων.
Το Honda Civic Tourer, η στέισον εκδοχή του καινούργιου Honda Civic που θα παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο, δεν αποτελεί την εξαίρεση ούτε στον ένα ούτε στον άλλο τομέα. Μάλιστα, αν και το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,52 μέτρα, έχει ένα πορτμπαγκάζ που χωρά 624 λίτρα. Τιμή κορυφαία που φτάνει τα 744 λίτρα αν συνυπολογιστούν και τα 120 που υπάρχουν κάτω από το διπλό του δάπεδο, ενώ αν διπλώσουν οι πλάτες του πίσω καθίσματος η τελική χωρητικότητα φτάνει σχεδόν τα 1.700!
Ταυτόχρονα το χαμηλό κατώφλι διευκολύνει τη φόρτωση και την εκφόρτωση, ενώ παρόντα είναι και τα Magic Seats, η δυνατότητα δηλαδή αναδίπλωσης της βάσης των πίσω καθισμάτων, που δημιουργεί ένα χώρο που επαρκεί ακόμα και για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων (χωρίς τους εμπρός τροχούς τους).
Αν αναρωτιέστε εδώ αν υπάρχει κάποια μαγική κίνηση των Ιαπώνων μηχανικών για να πετύχουν όλα τα παραπάνω η απάντηση είναι ναι και είναι η μετακίνηση του ρεζερβουάρ κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Το μείον είναι ότι τα πόδια όσων κάθονται πίσω δεν θα μπορούν να μπουν κάτω από αυτά, κάτι που ίσως στην πορεία και στα μεγάλα ταξίδια αποδειχθεί κουραστικό.
Το καινούργιο Honda Civic Tourer θα κινείται τόσο από τον εξαιρετικό diesel 1.600 i-DTEC των 120 ίππων, όσο και από τον 1.800 i-VTEC των 142 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στη Μεγάλη Βρετανία. Λογικά θα είναι λίγο πιο ακριβό από το 5θυρο, ενώ θα διαθέτει και ενεργά πίσω αμορτισέρ, με αυτόματη διατήρηση της απόστασης από το έδαφος ανεξαρτήτως φορτίου και 3 προγράμματα απόσβεσης.