BMW i8: Ηλεκτρικό με εμφάνιση και επιδόσεις super car - iefimerida.gr

BMW i8: Ηλεκτρικό με εμφάνιση και επιδόσεις super car

BMW i8: Ηλεκτρικό με εμφάνιση και επιδόσεις super car
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η υπο-μάρκα i της BMW εκτός από το i3 που παρουσιάστηκε πρόσφατα επίσημα θα περιλαμβάνει και ένα δεύτερο μοντέλο, το i8. Το οποίο έχει ξεκάθαρα σουλούπι υπερ-αυτοκινήτου, είναι plug-in υβριδικό με 362 ίππους, κίνηση σε όλους τους τροχούς, 0-100 κάτω από 4,5 δεύτερα, μέση κατανάλωση 2,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μικρότερες από 59 γραμμάρια.

Η ιστορία του BMW i8 ξεκίνησε το 2009, στην τότε έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου είχε εμφανιστεί ως πρωτότυπο με υβριδικό σύστημα πρόωσης με πετρελαιοκινητήρα. Στην πορεία ο προσανατολισμός του άλλαξε κι έτσι πλέον χρησιμοποιεί τον καινούργιο 3κύλινδρο των 1.500 κυβικών της BMW -πέρα από τα μοντέλα της θα τον δούμε και στα ΜINI- που διαθέτει turbo, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Με τη βοήθεια όλων αυτών αποδίδει 213 ίππους, ενώ συνδυάζεται και με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 96 kW.

Ο turbo των 1.500 κυβικών κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τους εμπρός. Παράλληλα υπάρχει και ένας δεύτερος, πιο μικρός, ηλεκτροκινητήρας που παίζει το ρόλο γεννήτριας, συλλέγοντας την ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση. Έτσι η μέγιστη αυτονομία του σπορ ηλεκτρικού BMW στο πρόγραμμα Comfort ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα, ενώ με τη βοήθεια του Eco-Pro αυξάνεται κατά 20%.

Το i8 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά –στην περίπτωση αυτή είναι προσθιοκίνητο- για 35 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως 120 χλμ./ ώρα, ενώ οι μικρής χωρητικότητας μπαταρίες λιθίου του φορτίζονται μερικώς εν κινήσει και πλήρως σε 3 ώρες από οικιακό δίκτυο. Όπως σε κάθε BMW έτσι και εδώ υπάρχει ο διακόπτης Driving Experience με 3 προγράμματα (Comfort, Sport, Eco-Pro), ενώ η κατανομή βάρους είναι το ιδανικό 50:50.

Το μήκος του i8 φτάνει σχεδόν τα 4,70 μέτρα και το βάρος του περιορίζεται στα 1.490 κιλά, χάρη στη χρήση συνθετικών υλικών ενισχυμένων με ανθρακόνημα για το αμάξωμα και αλουμινίου για το πλαίσιο. Ταυτόχρονα το BMW i8 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με πίσω κρύσταλλο πολύ υψηλής αντοχής -gorilla glass, όπως αυτό των smart phones- για επιπλέον μείωση του θορύβου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ