Στη μόδα, όπως και σε άλλους χώρους της τέχνης, όλα γίνοναι και όλα επιτρέπονται, αρκεί να υποακούουν σε έναν απαράβατο κανόνα: ου προκαλέσεις το κοινό αίσθημα. Στην αρχή μπορει να εντυπωσιάσεις, στη συνεχεια όμως, το μόνο που θα έχεις καταφέρει θα είναι να έχεις προκαλέσει κύματα οργής που θα σε κάνουν να ζητάς συγγνώμες και να κάνεις μετάνοιες.
Αυτό φαίνεται πως συνεβη στην περίπτωση του Λεόν Ταγιέμπ, διευθύνοντα και ιδιοκτήτη της πολυτελούς φίρμας ενδυμάτων «Λεόν», ο οποίος αποφάσισε να κυκλοφορήσει στην αγορά ένα κασμιρένιο πουλόβερ, κατασκευασμένο στο χέρι στο μακρινό Νεπάλ, με την τιμή του να φτάνει στα 285 ευρώ, στην μπροστινή όψη του οποίου αναγράφεται η λέξη «Άνεργος» στα γαλλικά.
Σε μία χώρα όπου η ανεργία φθάνει πλέον σε ιστορικά επίπεδα (11%), σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat, το κακόγουστο αστείο -επιχειρηματικό τρικ για κάποιους- που επέλεξε η εταιρεία Leon, για να πουλήσει άγγιξε ευαίσθητες χορδές.
Ο ιδρυτής της Λεόν Ταγιέμπ έσπευσε να αποσύρει τα επίμαχα προϊόντα από την κυκλοφορία, τονίζοντας ότι δεν είχε την πρόθεση να προσβάλει κανέναν «ούτε να προκαλέσει θόρυβο».
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος